Ons zonnestelsel "bouwpakket"

Doet mij weer aan als zon d agustini elke week gedelte bouwpakket, komt nooit af en is veels te duur..

Doet mij weer aan als zon d agustini elke week gedelte bouwpakket, komt nooit af en is veels te duur..

Dat is wel erg generaliserend en neerbuigend gezegd. Er zijn een aantal Victory bouwers en vroegere Bismarck bouwers die dat niet met je eens zijn, en voor wat betreft de Bismarck, ook hebben aangetoond dat je het hele traject tot en met het (soms heel fraaie) eindresultaat kunt volbrengen.

Gespreide betaling is altijd duurder dan direct kopen. Ik zou het ook nooit doen, maar er zijn mensen die daar om wat voor reden dan ook toch de voorkeur aan geven.

Groet,

Ad

Laatst bewerkt:
In Engeland is ook deze actie geweest, in Duitsland schijnt hij nu te lopen.
Om alle tijdschriften met onderdelen te kopen schijnt zo rond de 600 euro te zijn.

Als je er 1 wilt is dit goedkoper
items in lazy-bear store on eBay!

Of zoeken op Google voor : Orrery

Ach, aan het eerste deel kun je je geen buil vallen, en krijg je wellicht een indruk van de kwaliteit ervan. Pas daarna kun je oordelen of het de moeite is om ermee door te gaan of niet.

In Engeland is ook deze actie geweest, in Duitsland schijnt hij nu te lopen.
Om alle tijdschriften met onderdelen te kopen schijnt zo rond de 600 euro te zijn.

Als je er 1 wilt is dit goedkoper
items in lazy-bear store on eBay!

Of zoeken op Google voor : Orrery

Ik check net die site en daar staat dat het in totaal 18 nummers zijn waarvan:
Nr 1: 1,99 euro kost
Nr 2: 5,99 euro kost
Nr 3 t/m 18 11,99 euro kost

Samen dus ongeveer 192 euro.

Daarbij krijg je (als je automatische incasso verkiest) 2 euro korting per 4 nummers. (m.a.w. 10 euro korting op de hele bende). Dus wordt het 182 euro.

Daarbij krijg je, als je NU besteld (isn't it amazing mike?!!:xmas:), een gratis 'ons zonnestelsel' klapper waarin je al je nummers kunt opbergen, een gratis gereedschapset(je) en 3 glossy posters van ons zonnestelsel en wat andere kosmische snizzle.

Op zich dus best geinig. Alle onderdelen zijn ook nog eens van koper en zilver dus in time of need kun je de boel altijd nog omsmelten. :P

Kijk anders ook eens bij de tekeningen van Clayton Boyer op Lisaboyer.com Daar kun je voor ongeveer 30 Euro tekeningen voor zo' n planetarium kopen. Dan kun je hem helemaal zelf maken.
:D

Ik check net die site en daar staat dat het in totaal 18 nummers zijn waarvan:
Nr 1: 1,99 euro kost
Nr 2: 5,99 euro kost
Nr 3 t/m 18 11,99 euro kost

Samen dus ongeveer 192 euro.

Ik vindt dat niet geheel duidelijk hoor!
Ze hebben het er namelijk over dat je in 52 weken de set compleet hebt. Als er elke week 1 aflevering komt heb je na nummer 18 nog (52-18=) 34 afleveringen van 11,99.
Er komt in dat geval nog eens 407,66 bij. Je komt dan op 599,66. Bijna 600 Euro dus. (Zoals GJVO al aangaf)

Wim

Ik ben ook geintresseerd geraakt en heb het ff uitgezocht.
Je krijgt een map erbij voor 18 nummers. Echter zijn er in totaal 52 nummer. Elke week 1.
Als je een abonnement wilt afsluiten kan je namelijk al beginnen bij nummer 21, dus het zijn er nooit maar 18.

Totaal gaat inderdaad richting de 600 euro. mij net ff te duur al vind ik het wel heel mooi!

Richard

*Edit*
[media=youtube]PmCefLYdMXM[/media]
Hier wordt uitgelegd dat het inderdaad 52 delen zijn. Hij is ook in z'n geheel te koop op orreystore.com voor $399

Laatst bewerkt door een moderator:
Hmm das weer net even 5 stappen te duur.. ik haak af....
Wel jammer, , anders hadden jullie iedere week een update gekregen van het bouwverslag ;)

Ik ben ook geintresseerd geraakt en heb het ff uitgezocht.
Je krijgt een map erbij voor 18 nummers. Echter zijn er in totaal 52 nummer. Elke week 1.
Als je een abonnement wilt afsluiten kan je namelijk al beginnen bij nummer 21, dus het zijn er nooit maar 18.

Totaal gaat inderdaad richting de 600 euro. mij net ff te duur al vind ik het wel heel mooi!

Richard

*Edit*
PmCefLYdMXM[/media] A Model Solar System - YouTube
Hier wordt uitgelegd dat het inderdaad 52 delen zijn. Hij is ook in z'n geheel te koop op orreystore.com voor $399

Ik vindt dat niet geheel duidelijk hoor!
Ze hebben het er namelijk over dat je in 52 weken de set compleet hebt. Als er elke week 1 aflevering komt heb je na nummer 18 nog (52-18=) 34 afleveringen van 11,99.
Er komt in dat geval nog eens 407,66 bij. Je komt dan op 599,66. Bijna 600 Euro dus. (Zoals GJVO al aangaf)

Wim

I stand corrected. Jullie hebben inderdaad helemaal gelijk. Eigenlijk wel jammer want 600 euro is toch wel veel. Dan kun je nog beter via ebay het model in 1 keer kopen zoal hierodner ergens beschreven staat. Scheelt je minimaal de helft maar dan heb je dus geen tijdschriften erbij.

Na enige twijfel (prijzig)heb ik een abonnement genomen (heel mooi en een al langer aanwezige interesse) op Ons Zonnestelsel en ik heb eind vorige week de eerste levering ontvangen.
Ik ben er nog niet aan toe gekomen eraan te beginnen maar dat moet komend weekend wel lukken.

Indien interesse wil ik er hier wel een projectje van maken; wekelijkse updates van de vorderingen met de ontvangen onderdelen.

Heb enige weken geleden dit abonnement ook afgesloten, afgelopen weekend de zending ontvangen.
Allemaal van een zeer hoge kwaliteit.
De eerste indruk is dus zeer positief, en inderdaad je kunt hem voor veel minder geld compleet bestellen.
Echter is voor mij het plezier van het zelf bouwen van hogere waarde dan de set compleet te bestellen.
Als je deze set compleet zou bestellen komt er trouwen nog een behoorlijk hoog bedrag aan verzend kosten bij vanwege het gewicht van deze set.
Echt een aanrader dus.

Back