Ontmoetingsdag Historische Scheepsmodelbouw 2020

Een update over de stand van zaken.

Het aantal inschrijvers neemt gestaag toe.
We hebben nu 31 inschrijvers waarvan enkele onder voorbehoud, die samen 92 modellen meenemen op 53 meter tafel. De maximale tafellengte is 63 meter. Er is dus nog enige ruimte voor nieuwe inschrijvingen, maar wacht niet tot 15 mei want dan is er misschien geen plaats meer.
De NVM is ook met enkele meters stand aanwezig waarop materiaal van de NVM wordt gepresenteerd.
Er is een laptop met een diapresentatie van het tekeningen archief en de hele serie van “Scheepshistorie” ligt ter inzage.
Verder heeft Ron van Leeuwen van de NVM een groot aantal boeken gekregen uit een nalatenschap. Deze worden hier verkocht aan de liefhebber voor € 1,- per stuk.

De nieuwe lijst van inzenders is als volgt:

49574541492_a884fb4221_k.jpg

Jan als je het leuk vind ka ik ook mijn "Willem Barentz" meenemen scartsbouw, ik wist niet dat er zoveel ruimte was is 50 cm
Groet Cees

Hoi Jan,
Misschien overbodige vraag (overheen gelezen?).
Om hoe laat ‘s-ochtends verwacht je ons op locatie?
Gr. Fred

Gezien de hele toestand rond het Coronavirus en het feit dat de meeste modelbouwers gezien hun leeftijd tot de kwetsbare groep horen, is besloten dat de bijeenkomst op 16 mei in Hillegom is uitgesteld tot nader order.
Afhankelijk hoe het een en ander verloopt denken we nu aan eind van de zomer of het najaar.
Uiteraard houden we u op de hoogte.
Alle inschrijvingen blijven bewaard en als er een nieuwe datum bekend is zullen we contact met u opnemen om te zien of uw inschrijving nog gehandhaafd kan worden.

Tot dan: lekker doorbouwen en het resultaat zullen we tzt kunnen bewonderen.

Tot ziens iedereen.

Misschien wel. Maar China is nu een beetje op zijn retour. Dat is 2,5 a 3 mnd. Wij zitten nu op 0,5 maand. Plus 2 a 2,5 mnd dan kom je op half / eind mei. We verwachten dus dat het dan nog zeker niet over is.
En bijna alle bouwers zijn 65 +.
Dus we denken nu aan uitstel tot net na de zomer.
Kan je je model nog net even iets mooier maken.

Back