Ontmoetingsdag Historische Scheepsmodelbouw 2021

Ay, jammer voor mij is dit een week te vroeg, moet dat weekend de caravan winterklaar maken en stallen.

Maar succes met de organisatie en laten we hopen dat het allemaal door kan gaan.

Gr Koos

Belgie is al van de partij :bye:
Binnenkort komt hier een link naar het inschrijfformulier. Net zoals vorig jaar. We hebben die lijst nog wel maar het is handiger als iedereen zich opnieuw met nieuwe gegevens inschrijft.
Hou dit dus in de gaten.

Beste allen, inmiddels is het aanmeldformulier herzien en online en kan worden ingevuld en verstuurd. Dit kan door de volgende link te openen: https://nvm.wufoo.com/forms/inschrijfformulier-historische-houten-scheepsexpo/
Enkele van jullie hebben waarschijnlijk deze link vanuit 2020 bewaard en hebben zich al aangemeld. Deze aanmeldingen zijn door mij correct ontvangen en als het goed is hbben jullie ook een automatisch bevestiging ontvangen.

Ik ga ook een mailing doorsturen voor alle deelnemers die in 2019 in Lelystad aanwezig waren. Daar zitten uiteraard ook forumleden tussen dus wellicht dubbel op maar dat mag de pret niet drukken dus, bouwers....bouwen maar!! en schrijf je in.

Wij maken het u zo makkelijk mogelijk om u aan te melden.
Dat kan nu ook met deze QR-code:

20210705113120-ecb493f2-2s.png

Back