Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Oeps....... dan had ik zeker toch de juiste link.... Ik kom met 6 modellenHans,
Je staat nu 2 x op de lijst met 12 modellen. Ik ga ze tellen hoor.
We wachten af Jan! Maar de voorwaarde van de 1.5m hoeft toch geen belemmering te zijn als deze er nog wel is? Op deze manier werk ik al 1.5 jaar in onze winkels en is toch wel goed te doen.Na Persconferentie op 9-7-2021
Ja, dat was even schrikken gisterenavond tijdens de persconferentie.
Het aantal besmettingen loopt strek op en de versoepelingen worden teruggedraaid en uitgesteld.
Er is één lichtpuntje en daar klamp ik me voorlopig aan vast.
Volgens minister De Jonge zijn half september alle jongeren die dat willen volledig (2x) gevaccineerd en 14 dagen daarna “veilig”. En dan is het 2 oktober.
Er is dus nog steeds een goede kans dat de modelbouwersdag dan kan doorgaan.
Nogmaals: Voorwaarde om door te kunnen gaan is dat de 1,5 m afstand niet meer hoeft te worden gehandhaafd. Ook binnen.
Als er nog iets aan toegangscontrole moet worden gedaan is wellicht te regelen.
We wachten af.
Ik zeg zeker niet dat dit eenvoudig is maar zo werk ik wel al enige tijd noodgedwongen helaas. Dus kijken en afstand bewaren. Maar ik wil hierin zeker geen discussie laten losbarsten dus wat mij betreft is deze discussie geslotenHans, hoe stel je je het voor als je daar staat met een model met drie mensen er om heen die wat willen zien wat jij aanwijst?
En ze moeten 1,5 m afstand houden tot elkaar en jou?
Klopt maar dat kan ook commercieel belang zijn.
Klopt, maar of die definitie voor een beurs van toepassing is........Rosmalen valt onder regel doorstroomlocatie net zoals musea, vandaar dat het door mocht gaan, zie hun Facebookpagina