ONTMOETINGSDAG: Zaterdag 19 april 2014

Gaat inderdaad knap druk worden.
Als ze alleen met hun ogen kijken vindt ik het goed;)

je hebt denk bijna evenveel volk als in bernevelde en nu zijn er tog een paar die niet kunnen komen. wel mooi dat er zoveel mensen kunnen komen 8)

Hoi bedankt, blijf de facebook page zo veel mogelijk sharen :)

Ik en Ron hebben ook al wat posters gehangen in wat modelbouwzaken.
Diederik neemt ook nog wat promo voor zijn rekening :)

Ik heb even nagekeken in mijn lijst van inschrijvingen en aanwezige deelnemers van vorig jaar.
We zitten er nu twee boven.
Tenzij er nog mensen hier afvallen.

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb mischien een klein gaatje gevonden om ff langs te komen maar het zal niet heel lang zijn.

ik moet om 1.30 terug thuis zijn .

zal dus ff langs komen in de voor middag om jullie allemaal nog eens te zien ;)
of ik iets mee ga brengen , zou kunnen dat ik één van mijn dio van de scheepswerf van witse mee breng dan zien jullie ook hoe het er ongeveer uit gaat zien in het grote dio

Durf ik niet met zekerheid te zeggen, als het er al is zal ik zelf aan de alcoholvrije moeten.
Dansende bananen hebben ze misschien ook niet op voorraad :rolleyes:

Durf ik niet met zekerheid te zeggen, als het er al is zal ik zelf aan de alcoholvrije moeten.
Dansende bananen hebben ze misschien ook niet op voorraad :rolleyes:

Ik mag het niet eens hebben, en iets anders wat danst is weer slecht voor mijn hart :(

Poster

Mochten er nog mensen een "poster" (A4 printje) willen ophangen ergens ter promotie van onze dag, hier is een makkelijk te printen Word documentje:

DOWNLOAD

Over de vermelde tijden:

• 9:30 tm 10:30 opbouw schepen / tafels
  • 11:00 tm 17:00 open voor publiek

Hopelijk is het duidelijk voor iedereen, we hebben dus een rustige periode om op te bouwen voordat de deuren open gaan.

Groeten!

Chris

Schen voor display

Hallo iedereen,

Ik wilde graag even inventariseren hoeveel scheepsmodellen er mee worden gebracht die af zijn of nog in aanbouw. Met "af" bedoel ik wat er voor een leek als "af uit ziet".

Diederik en ik willen graag een beetje inschatten hoe we het kwa opstelling kunnen inrichten.

Kan iedereen even hier reageren?

Dank!

Back