ONTMOETINGSDAG: Zaterdag 19 april 2014

Discussie in 'Historische Zeilschepen' gestart door ChrisVanDerLinden, 24 jan 2014.

  1. Sjors B

    Sjors B

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    750
    Locatie:
    Bleiswijk
    Goed excuus....in het zuiden zijn we niet zo van de tijd.......

    Werkt de aansteker nog een beetje ????:D:D:D
     
  2. ChrisVanDerLinden

    ChrisVanDerLinden

    Lid geworden:
    28 okt 2013
    Berichten:
    545
    Locatie:
    Eersel (NB)
    2e Editie scheepsmodelbouw dag in Duizel

    Hallo iedereen,

    Na diep beraad van de organisatie is de knoop doorgehakt ;) Er komt een 2e editie in Duizel. Het is nog ver weg maar voor wie wil kan zich alvast aanmelden:

    [209747] ontmoetingsdag-2e-editie-4-april-2015-a

    We kwamen helaas toch niet helemaal uit met de onkosten dus vandaar dat we de deelname prijs ietsje hoger doen. Als we eventueel een extra ruimte moeten nemen bij een nog grotere opkomst gaan we niet gigantisch 'de boot in'. Maak je geen zorgen Diederik en ik zijn niet failliet gegaan, maar omdat we verwachten dat de volgende editie toch weer iets groeit doen we het zo.

    Dus het is een feit. Vanaf nu heb je altijd de dag voor Pasen wat te doen ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2015
  3. robertnl100

    robertnl100

    Lid geworden:
    3 jan 2009
    Berichten:
    1.365
    Locatie:
    Twente
    Ik wacht nog even met inschrijven maar het is goed te weten dat het volgend jaar weer een ontmoetingsdag komt.

    Wij gaan ook eens in de twee jaar met de Pasen een weekend weg met de familie moeten we maar ergens in Brabant gaan zitten kan ik toch nog toevallig even langskomen die dag. :rolleyes:
     
  4. *Hans*

    *Hans* Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 okt 2012
    Berichten:
    6.776
    Locatie:
    Dordrecht
    Moeten we extra lappen?
     
  5. ChrisVanDerLinden

    ChrisVanDerLinden

    Lid geworden:
    28 okt 2013
    Berichten:
    545
    Locatie:
    Eersel (NB)
    Neu is allemaal alweer geregeld. Geen zorgen!
     
  6. ronvanleeuwen54

    ronvanleeuwen54

    Lid geworden:
    22 okt 2012
    Berichten:
    579
    Locatie:
    Poeldijk
    Beste Forumleden,

    Ik heb inmiddels een nieuwe topic gestart over de modelb(r)ouwdag van 13 september a.s., mocht je interesse hebben abonneer je dan op modelb-r-ouwdag
    dan hou ik je op de hoogte.
    Met vriendelijke groet, Ron van Leeuwen
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2015
  7. ronvanleeuwen54

    ronvanleeuwen54

    Lid geworden:
    22 okt 2012
    Berichten:
    579
    Locatie:
    Poeldijk
    Beste Forumleden,

    Reisbureau Modelforum.nl heeft voor jullie weer iets geregeld :lol:
    Ik heb vandaag gesproken met de heer Ted Jansens van de Bataviawerf en uitgelegd wie wij zijn en wat onze hobby is.

    Ik zag nl. in de nieuwsbrief dat men voorlopig gestopt is met het bouwen aan de 7 Provinciën maar wel gestart zijn met het maken van een model van 1:10

    Ik heb hem gevraagd om de mogelijkheid te bieden tot een rondleiding met name gespitst op dit model met als doel alles te vragen wat jullie willen weten en hoe zij nu te werk gaan met een blik "achter de schermen". Kunnen we eens zien hoe de "profs" het doen. Inmiddels zijn de spanten van het schip al klaar. Het leek me leuk om ook hier een dag voor te regelen. Het kan met maximaal 10 leden per keer en ik heb twee data kunnen vastleggen t.w. 24 mei en 28 juni a.s. beiden aanvang 11 uur. Er is dus plaats voor 20 man dus wie het eerst komt.
    Met jullie welnemen wilde ik in ieder geval, als dank voor de fantastisch geregelde dag in Duizel, Diederik en Chris voorrang geven mochten zij meewillen en alleen een bepaalde datum kunnen.
    De kosten lijken het niet te worden. Wellicht een gereduceerd toegangstarief met de mogelijkheid de hele werf te bezoeken. Vrienden hebben gratis entree.
    Wel moet iedereen op eigen gelegenheid van en naar Lelystad reizen.

    Ik hoor morgen meer en zal een topic met inschrijfformulier lanceren in de map historische schepen. Zegt het voort, zegt het voort.
    Groet, uw reisleider Ron van Leeuwen
     
  8. ChrisVanDerLinden

    ChrisVanDerLinden

    Lid geworden:
    28 okt 2013
    Berichten:
    545
    Locatie:
    Eersel (NB)
    ik kan op 28 juni wel, de andere datum heb ik al iets.
    @diederik: kan ik misschien met jou carpoolen? zonde om apart te rijden
     
  9. Germt

    Germt Guest

    Ik kan 28 juni ook wel, alleen weet ik niet of je er met de trein kunt komen:)
     
  10. Puffin

    Puffin Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 dec 2006
    Berichten:
    5.806
    Locatie:
    Eck en Wiel
    Er verschijnt een artikel over jullie ontmoetingsdag en over de Bataviawerf en de Zeven Provinciën in De modelbouwer nummer 5. Ik zie dat inmiddels contact is gelegd. Hopelijk komt daar iets leuks uit. Heb het model daar gezien en het is best groot. Wat ze ermee willen gaan doen sluit zeker aan bij de modelbouw die jullie doen.
     
  11. Germt

    Germt Guest

    Da's gaaf, moeten we oppassen, straks moeten we de ontmoetingsdag in de RAI gaan houden wegens de hordes bezoekers:cool:
     
  12. Puffin

    Puffin Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 dec 2006
    Berichten:
    5.806
    Locatie:
    Eck en Wiel
    Jazeker en wel twee dagen lang!

    (wel forum korting op busreizen en parkeren natuurlijk)
     
  13. Sjors B

    Sjors B

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    750
    Locatie:
    Bleiswijk
    Germt,

    Je kan met de trein naar Lelystad en dan een bus naar de werf......
    Vraag me niet welke bus, weet je wat?
    Kan ik opzoeken :D:D
    Dat is stadsbus 3

    Wij kunnen niet want op 28 juni zijn wij het leven van Mobbsie zuur aan het maken :D:D
     
  14. Germt

    Germt Guest

    Oké, moet lukken (denk ik)
     

Deel Deze Pagina