@Ariel, Dank je.
Eindelijk we zijn weer thuis. Onderweg enkele keren flink ruzie gekregen met Truus Domdom, en die heb ik op staande voet ontslagen. Het eerste stuk van de reis ging perfect, tot ongeveer 10 kilometer voor Munchen, daar kwamen we in de eerste echte file. Deze bleek achteraf 10 kilometer lang te zijn en die afstand hebben we ruim 1 uur over gedaan. Daarna ging het richting Nurnberg en even voorbij het Audi museum in Ingolstadt stuurde Truus Domdom me van de snelweg af om me aan de andere er weer op te sturen weer in de richting van Munchen. Gelukkig kon ik daar onder de snelweg even stoppen om de snelwegen kaart te bestuderen. We zaten nog op de goede weg en dus besloot ik die weg gewoon te gaan volgen. Na ongeveer 3 afslagen verder te zijn bedacht Truus Domdom zich en gaf mij uiteindelijk gelijk. Echter op een parkeerplaats toch maar eens de route die Truus Domdom in gedachten had gecontroleerd. En ja hoor, ze wilde me op een gegeven moment weer terug sturen naar Koblenz in plaats van rechtdoor naar Keulen. Ook dit bericht heb ik dan maar genegeerd, en 2 afslagen verder kreeg ik weer gelijk van Truus Domdom. Echter nabij Kuelen lette ik niet echt op en ging het weer fout. Gelukkig wist ik ongeveer waar ik was en heb de weg gewoon gevolgd en dat kwam uiteindelijk weer goed. Omstreeks 20:30 draaide ik de oprit bij mij thuis op en waren we thuis. In totaal ruim 2 uur verspeeld aan files, en ruim 1 uur aan (plas en eet)pauzes.
ps, Truus Domdom is van het merk VT-Tech........... en tegen elk aannemelijk bod te verkrijgen............. Hier in de omgeving weet ze de weg redelijk tot goed, maar...................
Van hier uit Nederland moet ik nog eens Gert en Esther bedanken voor het leuke verblijf bij hun. Alles was tot in de puntjes door hun verzorgd. En ja, mijn vrouw is nu nog steeds druk bezig met uitpakken, de eerste was draait al, de nog schone was is denk ik al weggeruimd en ik hoor de bakker (broodbakmachine) ook alweer draaien. Tja, dat is iets daar mag ik mij niet mee bemoeien want dan is het toch niet goed..............
Zo, nu nog een lekker pilsje en dan naar bedje toe, dat rijden is toch wel vermoeiend of zou dat al komen door mijn leeftijd.......................
ps, vanmorgen zag ik pas dat het vliegen op de wildkogel direct voor de webcam daar was...........................