Ook een Cardinal van Veron

Ja leuk he die Futaba en werkt ook prima op 2,4G. Was leuk op het veld de reactie was heeee die zender heb ik ook nog.
Zit wel een drukknop op maar niet om te sturen, moet hier op het forum nog iemand :bye: zien te overtuigen dat ik er ook een nodig heb:beer:
Wat doet die drukknop dan wel?
Zit er een trainerport op die Futaba? Of kun je anderszins bij de PPM leiding?
Lijkt me wel, want anders was die 2,4 module (wat is het er voor een?) nooit aangesloten.
 
Ja klopt is een trainerport maar de zender is ook zo gemaakt dat het ook op 72mhz zou werken, maar heb dat er nu afgehaald en de originele antenne verwijderd.
Wat erin zit is een FRSKY en heb voor mijn ROBBE DIGIT-4 een Corona liggen
 
Super leuk! :thumbsup:
Gezien de turbulentie op jullie veld, heel verstandig om voor nu de gang er een beetje in te houden.
Prachtige landing!:beer:

Als je straks een keer in de open ruimte vliegt bij weinig wind, moet je eens proberen met zoveel mogelijk up-trim en zo min mogelijk vermogen te vliegen.
Dan zou je met de motor alleen het klimmen en dalen onder controle moeten hebben. Vliegt 'ie net als z'n VV familieleden....
 
Is meer iets voor de zomeravonden maar dat doe ik dan zeker.
Heb dat ook al gedaan met mijn Frechdax en Tomboy is super leuk om te doen.
Klein beetje gas zender op de grond en model een klein zetje is pure fun.
 
Hahaha wil net zeggen dat ik overweeg naar 2S te gaan.
Maar heb 3S 610ma en de 3S maakt de vliegduur weer iets langer.
Ga jij naar 2S 800 of 1000ma?
Propje gebruik ik nu een 8x4.5 van de Qaud, maar wil naar 8x3.8 want dat is een heerlijk propje.
 
Heb voor de mijn Cardinal 2S 800mAh lipotjes.
Wil die ook voor de Simplex gebruiken.
Op 2S en een 8x4 lijkt me power zat.
3S met een 8x4 heb ik in een P40 cartoon warbird zitten en die gaat als de brandweer.
Jou Cardinal moet 7 kleuren sch**ten als je um open trekt.
 
Ja klopt je schrikt je rot als alle paarden worden losgelaten

Vraag me wel af wat gunstiger is voor de vliegduur 2S 800 of 3S 610 ik denk de laatste of een 3S 500.
 
Back
Top