Wellicht een beetje laat, maar dan toch nog een miniverslagje van het afgelopen October weekeindje Wasserkuppe. Weersverwachting was Fifty-Fifty, klopte ook aardig 2 dagen wel, en twee dagen niet kunnen vliegen.
Dag 1.
Bij aankomst, zuidwestenwind, Fuldaquelle. Mooi weertje, goed gevlogen.
Dag 2.
KA-LOO-TEU!!!! Nix kunnen doen, dan voor het raam naar de regen kijken.
Dag 3.
Begon als dag 2. Echter 's avonds fantastisch met Noordwesterstorm kunnen combatvliegen op Abtsrodaer Kuppe. Dit maakte eigenlijk de dag helemaal goed. Bitterkoud aan het einde. Maar je kunt gelukkig met 3 man 1 vliegtuig vliegen, als je de zender doorgeeft.
Dag 4.
Erg rustig, en erg zacht/warm/zonnig weertje. Met de nieuwe ASW-28 een maiden kunnen maken, op de Fuldaquelle. In de middag nog een hele tijd een vliegtuigje uit de boom helpen kijken... 's middags rond een uur of 17:00u vertrokken naar huis, bij Kassel een dik uur in de file gestaan vanwege wegwerkzaamheden.
Trouwens, de eerste sneeuw is vorige week alweer gevallen op de Wasserkuppe... 20cm!!! Is nu alweer weg, zag ik op de webcam... Pfft, de winter komt eraan.
Verder was het natuurlijk erg gezellig, het bier vloeide redelijk, het italiaanse ijsje smaakte goed. En het was leuk om te zien dat de "nieuwelingen" die mee waren ook eens goed hebben kunnen meemaken wat hellingvliegen inhoud. Die gaan de volgende keer weer mee, en als je hun ideeën aanhoord met heel veel extra modelletjes. Harry's Modellbauservice was krap aan uitverkocht, hahaha. Goeie vent.
Foto's zijn er niet zoveel gemaakt, maar ik zal er binnenkort wel weer een paar posten. Ik moet ze ook nog voor de
TRMC Website binnenkrijgen...