Opbouw HK450gt

Nope, voor de staart zijn er nauwkeurigere staartservo's.

Zeker wel, heb een Savox digitaal op de 450 pro staan en een gewone HXT900 op de staart bij de 450 ccpm (die 27 dollar versie). Delay staat wel op 75% om de goedkope servo wat te verdoezelen maar het is gewoon een geinig ding voor de 85 Euro all in die ik ervoor betaald heb.

Succes verder aan Sandor! Komt wel goed,

Wel alles vanuit het doosje terug uit elkaar halen en borgen met blauwe (medium) thread lock, van de staart waren alle vijzen los gekomen na de eerste vlucht....Daarna geen verrassingen meer tegen gekomen.

Stevo

Zie in mijn onderschrift mijn HK450GT set-up. Inmiddels heb ik er ook MG servootjes in zitten, die leven langer ondanks mijn crashgedrag!

Succes,

Hugo

Gewoon. De zender waarmee je vliegt.
Is beste want je stick gevoel is zelfde.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo, gisteren heb ik de hk450gt (10 euro douane) met alle spullen plus mijn zender (dx6i) binnengekregen, heb al even zitten bouwen, 1 ding is duidelijk: ik ga hulp nodig hebben. :D

Zo meteen ga ik foto's nemen van alles, en beschrijven wat ik heb gedaan!

Vreemd, ik wou alles in de eerste editten maar dat gaat niet meer?

Dan doe ik het hier maar, over het algemeen ben ik tevreden over de helicopter als beginner, enkel heb ik de randen rond het carbon nat lopen schuren met zeep zodat ik toch een mooie afwerking kreeg.

Verder ben ik niet tevreden over de staart, bij volledige uitslag blokkeerd deze. Hieronder foto's over wat ik bedoel. Een klein ringetje hierin zou volgens mij het probleem mooi oplossen, enkel heb ik op dit moment geen ring die klein genoeg is. Plus dat de maingear krom is? Deze zal ik dus vervangen door die van align, en de staart ga ik ook hierdoor vervangen, althans als ze die leveren in een andere kleur dan dat vreselijke blauw. :P

In deze stand blokkeert het:
rebygel1nb4rstkog97y.jpg

Een ringetje plaatsen op het goude gedeelte hier zou oplossing bieden denk ik
4ovoak4zcbqurage0qkj.jpg

Dan nog wat random foto's, indien iemand van iets bepaald ofzo foto wil kan je dat gerust vragen, dan doe ik dat wel even.
e233mwxzo7b8unkc9kjz.jpg

5zhe4ptcw4ofdlwr8a6h.jpg

dijiijdnhcotmy5bsi33.jpg

Om te testen de staartservo, komt niet uit met de servolink?
whz1ih02dca3hsbplouv.jpg

Nagenoeg geen speling op de mainshaft
6tlhdub1zgd7489z6rq7.jpg

Ik zou even wachten met die tail. Je gaat straks op de gyro je limit afstellen zodat je beide kanten net niet raakt. Dikke kans dat je dan helemaal geen last hebt van blokkades. Maingear vervangen is geen slechte keuze. Ze zijn soms "warped". Kun je gelijk andere kleur pakken om de heli wat te pimpen :mrgreen:

Servo's zitten er (hopelijk) juist in, heb het volgens de trex 450se v2 manual gedaan, dus dat zou moeten kloppen!

Nu alles nagaan op locktite en dan is het frame klaar!

k6uk2qfd7kdgr80kd7u1.jpg

oy9f0n0hzaxsnlnxihwa.jpg

tzgo6d40kto6ed6sep0p.jpg

hij wordt mooi!

2 dingen om straks in de gaten te houden
probeer een sleeve om alle servokabels te doen, hierdoor schuurt de isolatie niet zo snel door.
dat voorkomt hele vage klachten als zoiets eens gebeurt.

kabels niet strak tegen hetframe tyrappen, hou ze een tikkie losser. dit ook weer om doorschuren of kapotknellen te voorkomen

ofwel heb ik al teveel Westmalle op, ofwel zitten je tailblades er omgekeerd op...

indien dat eerste...
dan zal ik toch nog effe de logo400 die ik NU aant bouwen ben later nog eens nazien ;-) hips!

Lol, da's altijd leuk.. Hangt af van welke kant je kijkt.. Nu moet ik even piekeren ivm met mijn Westmalle..

**Edit**

Zoals je naar mijn foto kijkt tegen de klok in.. (tailrotor dus).

Waarschijnlijk zit je belt een halve slag verkeerd gedraaid waardoor je tailrotor de verkeerde kant op draait. Even een halve slag terugdraaien, bladen andersom monteren en dan weer checken.

Hij draait tegen de richting van de
Mainrotor in.

Back