Opbouw HK450gt

Klopt, had je goed gezegd.. Ik werd ook even confuus omdat ik niet zeker wist over welke rotor je had :mrgreen:

Heerlijk dit. Was voor mij ook zo'n ding bij m'n eerste zelfbouw..

Inderdaad is al in orde, ik raad trouwens ook af die turnigy 4 in 1 schroevendraaiers te kopen, heb ze alleen voor deze helicopter gebruikt en 1.5mm is al nutteloos geworden aangezier hij doorslipt, volgens mij niet goed geperst ofzoiets.

Klopt. Je moet eigenlijk inbussen gebruiken. Die passen beter. Maar ik ga ook een behoorlijke set gereedschap kopen komend jaar. Ben nu per heli een set tools kwijt.

**Edit**

Waar je ook plezier aan gaat beleven is een dremel en een zak HK450 schroefjes. Heb zelf de dremel kloon van de kijkshop gekocht. Dat was de beste koop van 2011 voor nog geen 20 euro. Een zak extra schroefjes maakt het plezier compleet.

Dremel heb ik al, tot voor kort had ik een hele kist aan facom gereedschap, allemaal verkocht, waarom? Geen idee :(

Die zak schroefjes had ik ook al in gedachte, reserve is altijd goed. Heb mij net op ebay een 1.5mm schroevendraaier gekocht, dan kan ik toch 95% van de schroeven al los of vastdraaien.

Extra schroefjes is fijn. Je kunt ook zo'n zakje kopen bij rc-addict voor weinig. Hoef je niet 2 weken te wachten... Is paar euro en ik heb er al veel plezier van gehad.

Ik zou niet de ene HK gear vervangen voor een andere van HK. Als de orginele niet ok is neem dan een Align..

Ja op de site van hk kan je de reviews zien en daar zeggen ze dat deze gears apart beter zijn dan degene die bij de kit komen, verder kan ik niet direct een set vinden van align??

Tsja dan heb je misschien pech gehad want die van mij is goed. Hij wiebely een klein beetje maar dat beinvloedt het vlieggedrag niet.

Ik heb op 1 hk een prima gear. Op de andere hk wel vervangen. Die van Align zijn niet duur dus why not ;)

Back