Opdrukker Polleke

full

En dit wordt is de mijnen 1.20 mtr lang

full

En dit is mijn stuurwerk

Laatst bewerkt door een moderator:
@ Joris @ Raf.

Het gangboord vind ik inderdaad echt super zo!!! Kan ik er tenminste ook lekker bij langs lopen.

@ Raf het gaat gelukkig weer beter met je.

groets Mieke

Ziet er echt super uit, breedte gangboorden eigen keus maar wel mooi. Ik had ze zelf misschien ietsje smaller gemaakt maar wie ben ik.

Ziet er echt super uit, breedte gangboorden eigen keus maar wel mooi. Ik had ze zelf misschien ietsje smaller gemaakt maar wie ben ik.

Ja en wie ben jij?? Jij bent het nieuwe bestuurslid!!! Geweldig dat jullie het overnemen. Zo :p Maar ik vond het mooi en daarom heeft Paul het zo gemaakt. Ja je weet toch dat ik beslis hihihihihihihihi;) Maar waar zijn de foto's en de film van 1 juni op jullie site???

Wat een supermodel.
Heb hem 1 Juni al even kunnen bewonderen maar het wordt steeds fraaier.
Lekker doorbouwen en ook ik ben benieuwd naar de 4e servo.

Groeten Norwin

Wat een supermodel.
Heb hem 1 Juni al even kunnen bewonderen maar het wordt steeds fraaier.
Lekker doorbouwen en ook ik ben benieuwd naar de 4e servo.

Groeten Norwin

Norwin bedankt, ja ben er erg trots op dat Paul hem voor mij wil bouwen. Zie Polleke per dag veranderen. Ja de 4e servo??:bye:

Ja en wie ben jij?? Jij bent het nieuwe bestuurslid!!! Geweldig dat jullie het overnemen. Zo :p Maar ik vond het mooi en daarom heeft Paul het zo gemaakt. Ja je weet toch dat ik beslis hihihihihihihihi;) Maar waar zijn de foto's en de film van 1 juni op jullie site???

Dank je Mieke, helaas hebben wij wat problemen met onze host van de site. Ook moeten we eerst een heleboel andere zaken als nieuw bestuur regelen en komen we niet direct aan de website toe maar het heeft onze aandacht.
Maar Polleke begint er echt op te lijken, volgend jaar zal hij wel helemaal klaar zijn.

Opdrukker Polleke.

Heren, dank u maar weer.

Ik zou bijna vergeten dat ik met een bouwverslag bezig ben, dus.... we gaan verder.

Afgelopen weekend hebben we de kajuit er op gezet.
Op zich zelf niet zo spannend, goed uittekenen en plakken maar weer.

Uploaded with ImageShack.us

Wat wel weer leuk is, is het inbuigen van de hoeken.
We hebben hiervoor een paar reepjes vliegtuig triplex op maat gemaakt, en deze even een uurtje laten weken in het water.

Daarna alles in de buig mal gezet.
En we houden het simpel. We nemen een verstekbak, een stuk cv buis 22 mm , en zetten alles in de klem.

Lekker 24 uur laten drogen, en daarna de hoeken op maat maken en plakken maar weer.

Hierna hebben we direct de 6 patrijspoorten er in gezet.

En het frame van het dak zit er inmiddels ook in. Hier komt straks het dak van de kajuit te zitten en uitneembaar wordt.

Tot zover maar weer.

Opdrukker Polleke.

inderdaad Samz, met een beetje water en even geduld kom je echt een heel eind.

Maar we gaan even verder.

Inmiddels hebben we ook het dek van de kajuit op het onder frame gezet.
Om te voorkomen dat de hele handel aan de kajuit gaat plakken, hebben we het geheel even ingepakt met simpele huishoudfolie.

Hierna hebben we op de zelfde manier die kleine K.... lijstjes om het dak gezet.

Het opstaande lijstje aan de onderkant van de kajuit komt er nog op.

En als het goed is komen hier straks nog alle klinknagels in.

Tot zover.

Dat ziet er weer fraai uit Paul. Je kotter was al mooi, maar ik heb het idee dat deze nog weer strakker wordt gebouwd. Komt misschien door de dwingende ogen van de opdrachtgever? ;)

strakke bouw , heb je netjes gemaakt.
En we zijn weeral een beetje slimmer geworden, buigen kan dus ook op een simpele manier.
vgr
Marc

Heren:rolleyes:

Allemaal bedankt voor de fijne reacties. Ja zit er boven op dat alles komt zoals ik het wil.:p Paul word soms (vaak) gek van mij, omdat ik weer dingen wil wijzigen. Maar ja had hij mij maar niet een opdrukker moeten beloven. hihihihihihii

Back