Opgelicht door webshop?

Discussie in 'Heli-Pilot's Mess' gestart door Frocky, 4 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Linkje naar deze discussie e-mailleren naar bedrijf, vredegerecht en keurmerk?
     
  2. Frocky

    Frocky

    Lid geworden:
    5 mei 2013
    Berichten:
    590
    Locatie:
    Herzele Oost Vlaanderen
    Daar ga ik even mee wachten tot alles is opgelost Ron. Als ik volledig ben "vrijgesproken" zal ik hier ook de naam van de webshop posten ( ik wil niet nog een klacht wegens laster en eerroof erbij ;) ), personen die me ernaar gevraagd hebben hebben de naam via pb gekregen.
     
  3. Thierry77

    Thierry77

    Lid geworden:
    17 jan 2010
    Berichten:
    71
    Locatie:
    Ninove (BE)
    De naam van de webshop is inmiddels (on)bewust gepost :)

    Feit is dat de bewijslast volledig bij de verkoper ligt. Jij hebt niks besteld, je hebt niks ontvangen dus moet je ook niks betalen.

    Spijtig dat het een anderhalf uur rijden is. Want alleen al om die onnozelaar de zaak te zien verliezen zou ik naar Hasselt rijden :D

    Sent from my Samsung Galaxy S3
     
  4. Frocky

    Frocky

    Lid geworden:
    5 mei 2013
    Berichten:
    590
    Locatie:
    Herzele Oost Vlaanderen
    Hier zie, een ninovieter... wel heel erg dicht in de buurt hier ;)
     
  5. Thierry77

    Thierry77

    Lid geworden:
    17 jan 2010
    Berichten:
    71
    Locatie:
    Ninove (BE)
    Jaah Herzele is niet ver. Heb ook nog een tijdje in Aaigem gewoond, dat was nog dichter :)

    Sent from my Samsung Galaxy S3
     
  6. Frocky

    Frocky

    Lid geworden:
    5 mei 2013
    Berichten:
    590
    Locatie:
    Herzele Oost Vlaanderen
    Net officieële bevestiging gekregen dat mijnheer onterecht het logo van webshop keurmerk vermeld op zijn site en dat hij GEEN lid is van hun organisatie, helaas kunnen ze mij nu ook niet verder helpen in deze zaak...
     
  7. Jonkje

    Jonkje

    Lid geworden:
    29 jun 2009
    Berichten:
    4.496
    Locatie:
    Heerenveen
    Is dat niet een soort valsheid in geschriften om dat logo te misbruiken en zo mensen te misleiden?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 dec 2015
  8. Frocky

    Frocky

    Lid geworden:
    5 mei 2013
    Berichten:
    590
    Locatie:
    Herzele Oost Vlaanderen
    Ik weet het niet Jonkje, ik voel me zo machteloos voor het ogenblik, en kwaad, ik ben verdorie kwaad!!
    Dat zo'n individu me voor 31 euro voor oplichter kan beschuldigen....
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 dec 2015
  9. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Maak even een lokale kopie van hun site met <F10> -> Bestand -> Pagina opslaan als. Dan heb je een (boterzacht) bewijsje van misbruik van keurmerk.
     
  10. Frocky

    Frocky

    Lid geworden:
    5 mei 2013
    Berichten:
    590
    Locatie:
    Herzele Oost Vlaanderen
    Ga dit even proberen Ron, ben wel geen crack op de pc maar het zou idd fijn zijn zo'n document te hebben... bedankt voor de tip
     
  11. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Let wel: boterzacht :( Het is geen enkel probleem om in jouw opgeslagen bestand zo'n logo en tekst te plaatsen zodat het lijkt alsof ze het keurmerk misbruiken.
    Je zou ook de internet-link naar de vrederechter kunnen sturen, met commentaar van keurmerk, dan kan die het met eigen ogen 'live' constateren.
     
  12. Frocky

    Frocky

    Lid geworden:
    5 mei 2013
    Berichten:
    590
    Locatie:
    Herzele Oost Vlaanderen
  13. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
  14. Frocky

    Frocky

    Lid geworden:
    5 mei 2013
    Berichten:
    590
    Locatie:
    Herzele Oost Vlaanderen
    Vandaag eindelijk reactie gekregen op mijn vraag naar een bestelbon en door mij gehandtekend ontvangstbewijs, hij verbergt het feit dat hij geen ontvangstbewijs heeft omdat dit te veel kost bij UPS, dikke larie, hij kan er gewoon geen hebben omdat ik niks heb ontvangen en dus ook niks heb getekend, zijn antwoord:

    Haha...u hebt heel veel geluk dat mijn leverancier het bedrag zelf voor mij crediteerd vriend. Want voor iets te achterhalen van zo een klein bedrag kost bij UPS meer dan voor wat u besteld en ontvangen heeft.

    Mij interesseert het niet. Ik heb mijn geld terug. Haha

    Met vriendelijke groeten

    Björn Bynens
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2013
  15. Frocky

    Frocky

    Lid geworden:
    5 mei 2013
    Berichten:
    590
    Locatie:
    Herzele Oost Vlaanderen
    Net even gekeken op de facebookpagina van zijn webshop, geen kat die daar ook maar 1 reaktie post :)
     
  16. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    27.973
    Locatie:
    Oldeberkoop
    Aan jou de eer om daar dan lekker mee te beginnen....

    Maar als ik jou was, zou ik die eer fijn aan mezelf houden, en die vent lekker in zijn eigen vet te laten smoren.
    Sterker nog: Blijkbaar heeft hij nu in plaats van jou, nu UPS benadeeld, dus je zou de e-mail wisseling naar UPS kunnen doorspelen, die weten vermoedelijk wel er al dan niet een pakje richting jou verstuurd is.
    Goed kans, dat UPS dan actie onderneemt, wellicht dat dit nare heerschap dan eens het deksel op de neus krijgt.

    Groet, Bert
     
  17. Frocky

    Frocky

    Lid geworden:
    5 mei 2013
    Berichten:
    590
    Locatie:
    Herzele Oost Vlaanderen
    Ik ga de handel laten rusten Bert, hiet in Belgie hebben we een spreekwoord dat zegt : "Hoe meer je in een str... gaat roeren, hoe harder ie gaat stinken" :p
    Ps hij benadeeld niet UPS, das de koerierdienst, maar zijn leverancier, en volgens zijn mails zou zijn leverancier nitrotec.nl zijn...

    Ga wel nog even vriendelijk aan webshop keurmerk laten weten dat ik hun logo vanaf nu niet meer als referentiepunt ga gebruiken om het al dan niet betrouwbaar zijn van een webshop te beoordelen, men heeft me vorige week gemeld dat deze webshop geen lid is en misbruik maakt van hun logo, toch gebruikt de webshop nog steeds hun logo en staat hij op de webshop van keurmerk zelf nog niet vermeld in de lijst "shops die misbruik maken van ons logo".
     
  18. nspierbundel

    nspierbundel

    Lid geworden:
    27 sep 2004
    Berichten:
    1.234
    Lekker laten rusten idd. Klaar is klaar.
    Als ups het pakket echt is kwijt geraakt is het terecht dat deze man zn geld terug heefd.
    Alsof verzekerd versturen kan zonder tracktrace (bullshit).

    Waarschijnlijk kiest de beste man eieren voor zn geld en probeerd het zo zonder gezichtsverlies op te lossen.

    Meer dan 50% betaald een factuur als er een deurwaarder in het spel komt. Betekend dus dat de oplichter een grote kans op betaling heeft.

    Oplichters ga je schamen!
     
  19. JacobsT

    JacobsT

    Lid geworden:
    17 apr 2010
    Berichten:
    1.192
    Locatie:
    BE
    Ja altijd een goed teken van professionaliteit als de briefwisseling op dergelijke onprofessionele manier is opgesteld en er een KNOERT van een DT fout in staat... Zou ik zeker bij gaan kopen in de toekomst haha :rolleyes:
     
  20. Student

    Student Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 jan 2008
    Berichten:
    15.952
    Locatie:
    Rotterdam
    die dt is nog niet zo erg, kom je overal tegen..

    maar een professionele woordenwisseling gaat doorgaans zonder die "haha", of "vriend"
    Heel de toon klopt niet met een zakelijke mail.

    Maar maakt niet uit, het is nu blijkbaar overgewaaid..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina