Opgelicht door webshop?

Status
Niet open voor verdere reacties.
wees nu maar blij idd, dat je deze zaak ''over je schouder kan gooien'' en er nu definitief vanaf bent :)

denk dat als ie UPS idd benadeeld heeft, die daar vroeg of laat toch achter komt, en deze oplichter dan alsnog het aan de stok krijgt met de koerier...

Die naam kwam mij bekend voor, ik ken die gast gewoon, heb bij hem marketing gevolgd op de hoge school. Kon het ff niet geloven, hele eerlijke en aangename gast verder. :S

Ik zie hem verder niet meer, anders had ik hem wel eens kunnen aanspreken erover.

Het is dus een winkel op het moment dat student dat beslist ?!

500Post ik had gehoopt dat nooit te halen.........

????? Ben zo vrij geweest, al zijn berichten hier even te kwoten....

die dt is nog niet zo erg, kom je overal tegen..

maar een professionele woordenwisseling gaat doorgaans zonder die "haha", of "vriend"
Heel de toon klopt niet met een zakelijke mail.

Maar maakt niet uit, het is nu blijkbaar overgewaaid..

kun je die eens mailen...

Blijkbaar kunnen ze bij geschillen zoals de jouwe evt hun keurmerk kwijtraken...

klopt, maar als een gerecht zich er mee gaat bemoeien vind ik het doorgaans toch wat kritisch worden
Die winkel in zijn eentje kun je op zijn gemak negeren, die heeft geen poot om op te staan.
Hij heeft idd niets waaruit blijkt dat jij hem echt een opdracht geeft.
en jij hebt alles om te laten zien dat je deze opdracht dus niet hebt gegeven.

Maar een gerechtelijke uitspraak is wel ff wat anders. Daar kun je best serieus last van krijgen als je een keer toevallig in belgie een controle krijgt.

Is het trouwens wel een echte rechtbank?
check het adres eens waar je naartoe moet.. evt ook namen die erin voorkomen

Ik kan me werkelijk erg slecht voorstellen dat iemand voor een bedrag onder de 100 eur zoiets op poten zet.

misschien dat dit in belgie hetzelfde is als in nederland?
Het is ff stoffig, maar ik meen me te herinneren dat ook hier zulke bedrijven zijn, en je mag onder deze vlag personeel aannemen
tot een maximum

en misschien huurt ie gewoon een ander bedrijf in waar hij zijn orders neergooit, en noemt deze "verzenddienst"

of hij noemt zijn middagbezigheden "verzenddienst", en heeft ie het zelf fout gedaan

Maar het blijft een vaag iets...
alleen de proceskosten zijn al een veelvoud van wat hij eraan kan verdienen

Als dat werkelijk zo is, is het een foute gast...

Wat voorgaande nog steeds niet minder waar maakt...
Jammer genoeg heeft degene met de grootste mond nog steeds de halve wereld

bij de weg, het gevaar van iets dergelijks compleet negeren, is dat je toch een veroordeling of boete krijgt.

allemaal niet erg (misschien is het naderhand nog terug te draaien), maar als jij met je gezinnetje een keer door belgie tuft, pakken ze je op kenteken eruit, en moet je hem ter plaatse opeens voldoen.
Zo handig zijn die gasten daar wel..

een deurwaarder gaat niet de deur uit, zonder dat deze een factuur heeft die over de datum is. Ze hebben een niet al te beste naam, maar die heren weten wel wat ze kunnen innen, en wat ze (nog) niet kunnen innen.

Dus blijkbaar heeft een typmiep alvst een factuur gemaakt van het foutieve spul, vergeten dit te versturen, en nu ben je het bokkie omdat een ander deze factuur tegenkomt en hem gaat innen.
of een ander heeft dit wel besteld, en men heeft jouw naam en adres erop gezet. en misschien op het pakket wel het goede adres.

Ik verbaas me nergens meer over :mrgreen:

Dus vanuit hun kant, die van de deurwaarder, is het net alsof dit een werkelijk te innen bedrag is.

En je kunt niet bewijzen wat je niet hebt.
Maar je kunt wel laten zien wat je wel hebt.
En hij zal echt bewijs moeten hebben dat jij iets hebt besteld, anders heeft hij gewoon pech.

ligt aan het bedrijf.
Sommige bedrijven sturen al een deurwaarder als een factuur net een week over tijd is.

Maar in dit geval heeft hij blijkbaar al een procedure gestart, en je zal e.e.a. moeten bewijzen
Negeren gaat hem niet worden, dat kan ook worden opgevat als zijnde schuldigverklaring.

Let wel ff op wat je gaat versturen straks
Neem ff contact op met de deurwaarder, en trek even na of dit ook wel echt deurwaarders zijn
Je hoort de laatste tijd redelijk gekke dingen voorbij komen

en bel die shop even, voor hetzelfde geld is het met een normaal babbeltje al opgelost.

Ik zie nergens dat Student iets beslist, en al helemaal niet of het wel of geen winkel is....

Sterker nog, hij heeft sinds jouw post #61 niet eens meer gereageerd....

Heel raar bericht.... en dat voor een 500ste bericht wat je gehoopt had niet te hoeven plaatsen:confused:

Groet, Bert

Is gewoon een amateuristische zaakvoerder die zijn woede de overhand laat nemen en daarmee op dergelijke manier zijn briefwisseling voert...

jup..

Ik volg trouwens ff niet waar microvlieger het over heeft eigenlijk..
ik heb in heel dit verhaal geen oordeel geveld, alleen verteld wat normaal de gang van zaken is, of wat ik er van vind
naar mijn idee staat nergens iets waar iemand een probleem mee kan hebben..

Yep helaas wel, maar nu heb ik DAAR geen last meer van...
Been there done that, and DID NOT like it ;)

Iets met dikke huid...

lol

En ik me maar insmeren met zeep om een gladde rug te kweken :mrgreen:
Zit ik voor jan met de korte naam al weken met een natte rug...

eens kijken waar ik een dikke huid kan halen ;-)

Ik geloof dat Robert de MBF-shirts in speciale Mod-uitvoering heeft: die hebben een teflon gecoate kevlar achterkant.... Wat er niet afglijdt, komt er ook niet doorheen....

Groet, Bert

Dat komt gewoon omdat je een mod bent.
Wat mij betreft een +100 voor Student en van mijn kanten geen klachten en alleen maar complimenten :thumbsup: Mag ook wel eens gezegd worden dacht ik.

En wat betreft deze winkel.... of geen winkel... of dozen schuiver... of wat dan ook..... Na lang zoeken, bellen, voorraad navragen, bezoeken, enz zelf uitgekomen op drie betrouwbare en professionele webshops met winkel.

En ja, ik betaal misschien wat meer, maar dat maakt mij dan ook geen fl%$^er uit. Gewoon iets terug kunnen sturen zonder gezeik, of een creatieve oplossing voor een probleem.....service noemen ze dat :cool:

(en ik heb natuurlijk niet alle leverpunten in NL gehad :rolleyes: Er zullen er ongetwijfeld nog veeeel meer zijn ;) )

Ik heb nu ook een goeie shop gevonden, 40 minuutjes rijden wel, maar daar ga ik langs en ik krijg er steeds een goeie service... Helaas heeft die geen onderdelen voor de skyartec wasp 250 belt, dus ik vrees dat deze heli onhersteld in zijn alu koffer zal blijven zitten... :)

Ps het is zeker niet mijn bedoeling om in dit topic reakties op moderators uit te lokken... als ik schrijf "opgelicht door webSHOP, dan gaat het degelijk om een winkel dacht ik toch, shop is nog steeds online en voert nog steeds ten onrechte het webshop keurmerk, dus dergelijk logo beschouw ik vanaf nu dus ook niet meer als referentiepunt :o

Net mailtje gestuurd naar webshop keurmerk, ben eens benieuwd naar hun reaktie... :

Ik moet u tot mijn grote spijt melden dat ik vanaf vandaag uw logo niet meer kan gebruiken als referentiepunt voor het al dan niet betrouwbaar zijn van een webshop. Ik heb op 07/06 melding gemaakt dat rcwebshop.be uw logo ten onrechte op zijn site plaatst, u heeft me bevestigd dat dit idd zo is. Toch voert deze webshop nog steeds uw logo op zijn site, en komt hij ook niet voor in jullie lijst " webshops die misbruik maken van ons logo" Op die manier heeft de consument dan ook werkelijks niks aan uw logo op een webshop en kan men dit enkel als leuk logo beschouwen...
Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back