Blijf dit maar vaag vinden,
is dit nu geen winkel ??!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het is dus een winkel op het moment dat student dat beslist ?!Blijf dit maar vaag vinden,
Het is dus een winkel op het moment dat student dat beslist ?!
500Post ik had gehoopt dat nooit te halen.........
die dt is nog niet zo erg, kom je overal tegen..
maar een professionele woordenwisseling gaat doorgaans zonder die "haha", of "vriend"
Heel de toon klopt niet met een zakelijke mail.
Maar maakt niet uit, het is nu blijkbaar overgewaaid..
kun je die eens mailen...
Blijkbaar kunnen ze bij geschillen zoals de jouwe evt hun keurmerk kwijtraken...
klopt, maar als een gerecht zich er mee gaat bemoeien vind ik het doorgaans toch wat kritisch worden
Die winkel in zijn eentje kun je op zijn gemak negeren, die heeft geen poot om op te staan.
Hij heeft idd niets waaruit blijkt dat jij hem echt een opdracht geeft.
en jij hebt alles om te laten zien dat je deze opdracht dus niet hebt gegeven.
Maar een gerechtelijke uitspraak is wel ff wat anders. Daar kun je best serieus last van krijgen als je een keer toevallig in belgie een controle krijgt.
Is het trouwens wel een echte rechtbank?
check het adres eens waar je naartoe moet.. evt ook namen die erin voorkomen
Ik kan me werkelijk erg slecht voorstellen dat iemand voor een bedrag onder de 100 eur zoiets op poten zet.
misschien dat dit in belgie hetzelfde is als in nederland?
Het is ff stoffig, maar ik meen me te herinneren dat ook hier zulke bedrijven zijn, en je mag onder deze vlag personeel aannemen
tot een maximum
en misschien huurt ie gewoon een ander bedrijf in waar hij zijn orders neergooit, en noemt deze "verzenddienst"
of hij noemt zijn middagbezigheden "verzenddienst", en heeft ie het zelf fout gedaan
Maar het blijft een vaag iets...
alleen de proceskosten zijn al een veelvoud van wat hij eraan kan verdienen
Als dat werkelijk zo is, is het een foute gast...
Wat voorgaande nog steeds niet minder waar maakt...
Jammer genoeg heeft degene met de grootste mond nog steeds de halve wereld
bij de weg, het gevaar van iets dergelijks compleet negeren, is dat je toch een veroordeling of boete krijgt.
allemaal niet erg (misschien is het naderhand nog terug te draaien), maar als jij met je gezinnetje een keer door belgie tuft, pakken ze je op kenteken eruit, en moet je hem ter plaatse opeens voldoen.
Zo handig zijn die gasten daar wel..
een deurwaarder gaat niet de deur uit, zonder dat deze een factuur heeft die over de datum is. Ze hebben een niet al te beste naam, maar die heren weten wel wat ze kunnen innen, en wat ze (nog) niet kunnen innen.
Dus blijkbaar heeft een typmiep alvst een factuur gemaakt van het foutieve spul, vergeten dit te versturen, en nu ben je het bokkie omdat een ander deze factuur tegenkomt en hem gaat innen.
of een ander heeft dit wel besteld, en men heeft jouw naam en adres erop gezet. en misschien op het pakket wel het goede adres.
Ik verbaas me nergens meer over
Dus vanuit hun kant, die van de deurwaarder, is het net alsof dit een werkelijk te innen bedrag is.
En je kunt niet bewijzen wat je niet hebt.
Maar je kunt wel laten zien wat je wel hebt.
En hij zal echt bewijs moeten hebben dat jij iets hebt besteld, anders heeft hij gewoon pech.
ligt aan het bedrijf.
Sommige bedrijven sturen al een deurwaarder als een factuur net een week over tijd is.
Maar in dit geval heeft hij blijkbaar al een procedure gestart, en je zal e.e.a. moeten bewijzen
Negeren gaat hem niet worden, dat kan ook worden opgevat als zijnde schuldigverklaring.
Let wel ff op wat je gaat versturen straks
Neem ff contact op met de deurwaarder, en trek even na of dit ook wel echt deurwaarders zijn
Je hoort de laatste tijd redelijk gekke dingen voorbij komen
en bel die shop even, voor hetzelfde geld is het met een normaal babbeltje al opgelost.
Het is dus een winkel op het moment dat student dat beslist ?!
500Post ik had gehoopt dat nooit te halen.........
Wat mij betreft een +100 voor Student en van mijn kanten geen klachten en alleen maar complimentenDat komt gewoon omdat je een mod bent.
Dat haal ik niet uit zijn berichten. Shop, winkel, irl/online, prive-persoon, als het beestje maar een naam heeft.Het is dus een winkel op het moment dat student dat beslist ?! ...
Vraag diezelfde student dan om je account te bannen, lijkt alsof je daar stiekem op hoopt?