Zeg in eerste instantie dat je het produkt komt halen en vraag adres en naamgegevens.
Check deze via google, streetvieuw, etc...
Allemaal gedaan....
Mijn maat wilde het ook gaan ophalen, maar heeft geen rijbewijs en belde mij om 23:45 of ik hem de volgende dag vanuit Friesland naar (als ik me goed herinner) Zeeuws Vlaanderen wilde brengen en weer terug. Maar ja, ik heb soms ook wel eens andere plannen....
Op dat moment was er nog niet over opsturen gesproken (mijn maat haalt normaal gesproken ALTIJD de spullen zelf op), maar de "verkoper" gaf aan nog weer een dag later naar het buitenland te moeten voor 8 weken.
Het feit dat de verkoper er akkoord mee was dat mijn maat het ding direct op wilde halen, versterkte het vertrouwen nog wat meer.
Maar ja, dan hadden we achteraf voor de deur van een nergens vanaf wetende garagehouder gestaan....
Bottom line is dat er ergens een oplichter rondloopt, die dusdanig veel van modelbouw en helicopters afweet, dat wij er van overtuigd zijn dat het een modelvlieger is. Ik hoop alleen maar, dat ik hem "herkenbaar" kan maken voor zijn vliegmaatjes.
Groet, Bert