Opknap verslag: Het-Rc Cap 232!

Ok ok ok ok ok,
Jullie winnen qua grootte :lol:
Ben zelf niet zo groot dus lijkt al een heel groot toestel :lol:

@ niels
Komt dat niet doordat je zwaartepunt verder naar voren lag?
Die van mij ligt zelfs wat achterlijk en vliegt goed.
Je mag zelfs komen kijken ,hij doet het echt :)

@ alexander
Heel erg bedankt voor de tip van de Flexa verf,
heb het net gespoten en is erg mooi geworden!:D

@ alexander
Heel erg bedankt voor de tip van de Flexa verf,
heb het net gespoten en is erg mooi geworden!:D

Goed zo, en dan nog de hoogglans eroverheen, dan glimt ie als een pareltje:p Bij kamertemperatuur is het waarschijnlijk met een kwartiertje stofdroog:D

Grt.

Hoogglans,is dat de lak?:o
Het is wel hoogglans verf.

Van flexa heb je bussen met de kleurlak, maar ook een aparte bus met blanke lak, ik geloof dat ze het bij Flexa "hoogglans" noemden, in ieder geval met een doorzichtige dop. Het kan zijn dat je gewone kleurlak mat uitslaat (soms gedeeltelijk), mocht ie wel enigzins glimmend opdrogen, dan heb je geluk, maar meer glans krijg je in ieder geval met die extra laag blanke lak:D

Grt.

@Peter-Jan,

nee komt niet door het zwaartepunt. Het is gewoon een eigenschap die vrijwel iedere Cap heeft, let op!!! niet iedere maar deze in ieder geval wel. Dat was ook de reden dat ik er niet meer mee wilde vliegen omdat ik hem niet fijn vind vliegen.
Maar dat is niet alleen daarom hoor, buitenom dat hij niet lekker op down is vind ik het kistje iets meedragen wat mij niet staat in de lucht. Vraag me niet wat maar het is zo! ;)

gr,
niels

Gisteren met m'n pa naar de Praxis geweest,ik voor de verf en plamuur en hij voor boutjes voor z'n boot.Ik heb een potje Albastine plamuur gekocht en kobalt blauwe Flexa verf.
6ofo01.jpg

Alles geplamuurd en daarna geschuurd
1zozswj.jpg

Gisteravond heb ik dus de motorkap gespoten.
Dit heb ik gedaan in 3 lagen met steeds 10 minuten er tussen.
De hele nacht laten drogen.
o56kcl.jpg

En dan is dit het resultaat
4raomd.jpg

28rci8y.jpg

Glimt als een pareltje :cool:

Ga je dat project wel afronden dan? ;) Ik heb ng een paar topics hier van je staan met bouwverslagen die nog niet klaar zijn ;)

Mogen wij al weten wat het is dan?

gr,
niels

Welke dan als ik vragen mag ? :wink:
Ik begin dit soort opmerkingen een beetje irritant te worden net alsof hij niks afmaakt. Staat volgens mij bijna wel in elk topic deze opmerking.

Goed ik weet dat er nog een paar projecten open staat maar de projecten die af zijn dat zijn er zeker meer.

Ga zo door Pj :thumbsup:

Grt.
Jan-Willem

Laatst bewerkt:
Ga je dat project wel afronden dan? ;) Ik heb ng een paar topics hier van je staan met bouwverslagen die nog niet klaar zijn ;)

Mogen wij al weten wat het is dan?

gr,
niels
Noem ze eens dan? :o
Bij mijn weten is het er maar één hoor: de Extra 230,en deze ligt niet stil.
Ik doe hier gewoon heel rustig aan mee omdat ik aan het uitdenken ben hoe ik het beste en het lichtst een nieuwe romp kan bouwen. :)

Zodra ik het nieuwe project opgehaald heb laat ik weten wat het is.
Eerst dat ding maar eens kopen :)

Klopt jij weet het,jij was ook degene die het me aanbood :)

Het zal niet al te lang duren denk ik voordat het vliegt.
Althans dat hoop ik.

He nou wil ik het weten ook! :)

Vertel het of maak er een leuk topic over! Electro brandstof??

Toch wel jammer dat je deze verkoopt, je vond hem toch juist wel fijn vliegen! Ik zag hem alleen nergens te koop staan...

gr,
niels

Back