'Opknappertje' a la BosModelAir, XL Boomie exit, XL Velox exit).

• Topicstarter Topicstarter Ger Kovacs
  • Startdatum Startdatum
Zie ik ineens onze naam in een topic titel verschijnen die ik zelf niet geplaatst heb 8O
Zijn wij dan zo inspirerend :roll:

Mooie kist Ger, en wat je in je eerste post al zei: "Best wel een grote bak 8)"

Ger,

Ziet er echt goed uit, maar heb je ook foto's van vóór de renovatie?

Groet,
Jaap

Berto, alles oke met Patries en de klein dondersteen (slaapt ie al door :wink: )
Hee Ger, hier alles ok, zowel met Patries en de kleine.
Doorslapen doet ie nog niet maar ik heb er niet zo heel veel last van :)
Binnenkort zal ik eens wat foto`s van hem maken met het BosMOdelAir junior team member shirt :)

Heb inderdaad je "topic" titel geleend, niet mee eens, dan verander ik hem wel hoor
No problemo, laat maar lekker staan hoor.

en nee ik ben eigenlijk niet zo van de grote "overhauls" maar ja deze kist kon ik niet laten staan.
Goh dat hebben wij nu ook altijd met een aantal kisten :oops:

Inderdaad een grote bak (ik mis m'n ouwe 2.80 cm Tony Clark Cub toch wel, is deze misschien een leuke vervanger :?: )
Geloof niet echt dat het een vervanger is maar wel een hele mooie kist (Onno heeft sinds kort ook een Toni Clark Cub als opknapper :lol: ).

Misschien ook drijver's onder maken? maar ja he, geen schaal kist, mag dus niet meedoen :wink:
Dat schaal is voor zover al niet meer van toepassing dus met drijvers ben jij ook welkom.
Geloof alleen niet dat jij hier snel drijvers onder zal zetten :nooo:

Grt.

Ger ziet er weer uit als nieuw mooi gedaan hoor :) :D :lol:
sabre al geladen voor zondag??

grt
michel

Juist ja jij kent mij dus nog niet zo goed geloof ik
Don't tease me,
1 weekendje prutsen en ze staan eronder.
Maar ja, waar mag ik ermee vliegen, weet jij wat
Kijk daar houden wij van, vliegers die net als ons een beetje :hammer: zijn :D

Waar je ermee mag vliegen weet ik ook niet, als ik dat wist dan had ik zelf misschien ook wel eens een poging gewaagd.

Ik ken genoeg redelijk mooie mogelijkheden, maar ja als er zo`n blauw knoopje voorbij komt ben ik bang dat je wat uit te leggen hebt als ie moeilijk gaat doen :(

Vinkeveense plassen? Weet daar nog wel een mooie plaats, genoeg water en ruim genoeg in de omgeving. En anders de Loosdrechtse, ook genoeg water.

Arvid zei:
Vinkeveense plassen? Weet daar nog wel een mooie plaats, genoeg water en ruim genoeg in de omgeving. En anders de Loosdrechtse, ook genoeg water.
Ja, genoeg plaatsen waar het zou kunnen.
Ik als fanatiek windsurfer weet dus ook zeker heel veel mooie stekken waar het "zou kunnen" maar dan.

Volgens de wet moet je toestemming hebben van de eigenaar van het stuk land (of water) waar je wilt gaan vliegen.
Nu is veel water van, of de provincie, of (nog erger) de div. natuurverenigingen.

Dus wil je legaal watervliegen dan zal je van 1 van die 2 toestemming moeten hebben.
Je kunt natuurlijk de ook gok wagen :wink:

Div. andere mooie watervliegplekken zouden kunnen zijn:
- schelpenstrandje muiderberg, erg rustig en redelijk ondiep, maar parkeerverbod,
- strand Horst, groot, veel ruimte, ondiep op zomerse dagen veel zwemmers, windsurfers en kiters,
- Wijde blik (Loosdrechtse plassen), weinig water verkeer, wel diep en omringd door bomen,
- 5de plas (Loosdrechtes plassen), diep en bij lekker weer veel vaar verkeer,
- Schellinkhout, veel ruimte, ondiep een paar 100 mtr uit de kant, geen vaarverkeer, bij wind windsurfers en kiters,
- Gat van Wijk, mooie grote plas met 1 kleine opening verder omring door de wal, zeer weinig waterverkeer, mhhhh wel een heel mooie stek :-)
- Goh, zal ik nog ff doorgaan of??????

Gat van Wijk is wel een hele mooie, zilverstrandje trouwens ook en lekker dichtbij...........................

Mhhh, misschien toch alvast maar eens floats kopen voor mijn Super Decathlon en een poging wagen :roll:

ger ken je de mijne ook even onderhanden nemen van de winter 8)

Jaap je snapt toch wel dat ik reikhalzend uitkijk naar de 4 motorige (turbine's ) Airbus van jou 8)

Grtz Ger

Tuurlijk snap ik dat Ger, maar ik ben 4 turbo`s aan het maken, daar ik een A300 heb en die heeft al 2 turbo`s nodig, de rest heeft denk ik ook al een bestemming.

Mvg

Back