G
Ger Kovacs
Guest
...
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hee Ger, hier alles ok, zowel met Patries en de kleine.Berto, alles oke met Patries en de klein dondersteen (slaapt ie al door :wink: )
No problemo, laat maar lekker staan hoor.Heb inderdaad je "topic" titel geleend, niet mee eens, dan verander ik hem wel hoor
Goh dat hebben wij nu ook altijd met een aantal kistenen nee ik ben eigenlijk niet zo van de grote "overhauls" maar ja deze kist kon ik niet laten staan.
Geloof niet echt dat het een vervanger is maar wel een hele mooie kist (Onno heeft sinds kort ook een Toni Clark Cub als opknapper :lol: ).Inderdaad een grote bak (ik mis m'n ouwe 2.80 cm Tony Clark Cub toch wel, is deze misschien een leuke vervanger :?: )
Dat schaal is voor zover al niet meer van toepassing dus met drijvers ben jij ook welkom.Misschien ook drijver's onder maken? maar ja he, geen schaal kist, mag dus niet meedoen :wink:
Kijk daar houden wij van, vliegers die net als ons een beetjeJuist ja jij kent mij dus nog niet zo goed geloof ik
Don't tease me,
1 weekendje prutsen en ze staan eronder.
Maar ja, waar mag ik ermee vliegen, weet jij wat
Ja, genoeg plaatsen waar het zou kunnen.Arvid zei:Vinkeveense plassen? Weet daar nog wel een mooie plaats, genoeg water en ruim genoeg in de omgeving. En anders de Loosdrechtse, ook genoeg water.
Jaap je snapt toch wel dat ik reikhalzend uitkijk naar de 4 motorige (turbine's ) Airbus van jou 8)
Grtz Ger