Oplichting tijdens aankoop rc auto?

Meen me te herinneren dat de topicstarter de betreffende auto te koop heeft staan (of gehad) en straks een marder wil aanschaffen...

Wellicht kan ie daar uitsluitsel over geven...

Hoop wel dat ie iemand meeneemt die verstand van zaken heeft bij een volgende aankoop... je weet het, een ezel stoot zich...

gaaap!! ben hier al een jaar veel minder maar dit soort topics lijkt maar te blijven...
wat bleek:
1. hij liep aan tegen de bumper
2. hij liep aan tegen de uitlaat
3. hij liep aan tegen de bodem plaat ( maar dat wisten we al )

na nog geen half uur rijden doken de volgende problemen op:

1. pootje afgebroken van servoplaat
2. gas servo stoort
3. de oplader die er bij zat is voor 9 volt, de accu die er in zit is 7.2
4. de benzine tank lekt (als je hem oppakt)
5. hij stuurt opeens naar links/rechts
6. het filter valt er de hele tijd van af, hijs nu vast gedraait dus dat is verholpen ( gelukkig reed ik over asvalt waar geen troep lag)
7. na ongeveer half uurtje rijden schoot de rem kabel los waardoor niet meer te rijden viel
1 verwijder het bumper!
2 neem het standaard potje ipv een expansiepot!
3 neem een dremel en een veiligheidsbril!
ál je problemen opgelost in één avond! ik snap niet dat je wel bereid bent in je bodemplaat te zagen maar niet om een uitlaat te vervangen en de bumper te verwijderen?...
vervolgens neem je voldoende volt voor de servo's en laat je de boel OM de ontvanger heen lopen voor minder storing, kijk je of er een AM of een FM ontvanger in zit omdat de AM voor storing zorgt en vervang of repareer je de tank en vervang je de remkabel voor een stangetje (tenzij het de voorrem is maar dat vermeld je niet..)
als ik nou helemaal eerlijk ben zie ik dus het probleem niet zo....

Alleen wat ik niet snap. is je vind dat je bent opgelicht, en zelf verkoopt je de auto weer aan andere mensen door straks voelen die mensen zich ook weer opgelciht en heb je het zelfde verhaaltje toch???

Tussen "vinden" en "zijn" zit een groot verschil... Topicstarter vind het blijkbaar niet langer interessant om te reageren... heeft misschien ingezien dat ie niet al te slim is geweest... zal wel een wijze les geweest zijn (hoop ik).

Back