te duur en levert niks op te laat in springen op nieuwe dingen die ik al een paar jaar terug riep en nu mee liften beetje jammer weer.
Als je vind dat je het zelf beter kunt organiseren, wat let je?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
te duur en levert niks op te laat in springen op nieuwe dingen die ik al een paar jaar terug riep en nu mee liften beetje jammer weer.
Hoe kan het dan dat zoveel zaken ineens als een donderslag komen terwijl dit in het jaarplan staat en zelfs werd gevraagd om inbreng?
Lezen die mensen het gewoon niet en/of gaan ze niet naar de ALV?
Of schort het in hun eigen bestuur in communicatie naar hun leden?
Achteraf lopen klagen is natuurlijk makkelijk maar als die personen de kans hadden om hier iets mee te doen en ze doen het uit laksheid of op andere gronden niet is het nogal ongepast....
Het is uiteraard wel hoe al eeuwen normaliter verloopt.
Er wordt gevraagd om een mening, niemand zegt iets of stemt in.....en achteraf en veelal achter de rug om wordt er geklaagd
Hoeveel van de personen welke het nu niet eens zijn met het jaarplan en deze ingeslagen weg hebben het jaarplan daadwerkelijk gelezen EN hebben gereageerd c.q. aanwezigheid vertoond op de ALV?
De finaciele positie van de KNVvL is al jaren een hekel punt. Men blijft echter maar doorgaan met onnodig geld uitgeven aan o.a. vergaderingen.
Een (dure) vergadering beleggen is helemaal niet nodig. Een jaarplan ? Leuk maar leden willen vliegen en zitten daar echt niet op te wachten.
Vraag de leden persoonlijk per mail input / hun mening. Dat kost niets. Je schrijft dat iedereen via de secretaris van de club is uitgenodigd. Ik ben echter nooit uitgenodigd en heb dus ook mijn mening niet kunnen geven.
Wie weet.
Voor de een is het nauwelijks kosten dekkend, voor de ander een halve bijstandsuitkering.
Het kosten/baten plaatje is niet voor iedereen hetzelfde.
Geen idee hoe het binnen de KNVvL is geregeld, maar vaak wordt een tarief per kilometer toegekend wat nog belastingvrij is. Vanuit "halverwege" Limburg naar Utrecht sukkelen kan dan best lucratief zijn.
Als je vlakbij Maarsbergen woont kost het je enkel tijd, die je ook aan andere zaken had kunnen besteden.
Handhaving van de regels is er gewoon niet dus al zouden de regels opeens belachelijk streng worden dan nog hebben we er geen last van.
Zoals ik al zei, dat gaat niet gebeuren... Alsof de politie helis gaat inzetten om clubs te controleren op hoogte. Dan betaal ik voortaan geen belasting meer.
Geen idee wat er in staat. Nooit geweten dat er een ALV was. Club communiceert zoiets niet. (Als je in de jaaragenda kijkt, zie je die van 2015...) En ik ben nog wel wedstrijdvlieger.....Hoeveel van de personen welke het nu niet eens zijn met het jaarplan en deze ingeslagen weg hebben het jaarplan daadwerkelijk gelezen EN hebben gereageerd c.q. aanwezigheid vertoond op de ALV?