Na gisteren een lekker lang telefoongesprek met Arvid over onze modelvliegtuigen ben ik vandaag eens gaan nadenken.
Wij hadden het onder andere over zijn
Top Flite 62" Corsair en over mijn warbirds (hoe kan het ook anders 8O ).
Het ging voornamenlijk over de eindafwerking (spuiten etc.) en dat hier nog heel veel tijd in gaat zitten ondanks dat het model eigenlijk al vliegklaar is.
Voordat Arvid met de eindafwerking gaat beginnen wilt ie eerst de Corsair zijn maiden geven om daarna te gaan spuiten en dergelijke.
(bij die maiden zal ondergetekende aanwezig zijn met camera om alles later hier op het forum te laten zien 8) ).
Nu ik daar vandaag eens zo over zat te denken (ik heb toch niks beters te doen op m`n werk :? . Ssst niet tegen m`n baas vertellen hoor :nooo: ) dacht ik eigenlijk hetzelfde te gaan doen met de P-40.
Deze kist is eigenlijk kompleet vliegklaar, ik wil wel aanpassingen gaan doen maar tot die tijd kan ik er best even mee vliegen (dan zeg ik wel steeds op het veld dat het de eerste vlucht is en dat er daarom nog geen spuitwerk is verricht :wink: ).
Dan kan ik ondertussen 1 van de andere warbirds vliegklaar maken en zo kan ik toch steeds met 1 van deze kisten vliegen.
1 nadeel, ik moet eigenlijk 1 kist gaan crashen om voldoende servo`s etc te hebben om de P-40 vliegend te maken maar dat los ik nog wel even op :evil:
M`n eiegen eerst maar eens gaan spitsen op de Snoopy II TW en dan eens kijken of het bovenstaande uitgevoerd kan worden voordat de Stinson de lucht in gaat
Mhhhh ik heb het idee dat er weer een aantal projekten door elkaar gaan lopen binnenkort
Greetingz,
Berto.