P-40E Warhawk (verkocht)

Hee Han, join the club :thumbsup:
(maar ga wel zo m`n bed opzoeken die kleine zal zich om 5 of 6 uur wel weer melden, ben wel een keer lekker vrij morgen :celebrate: )

De inspecteur aan het werk ;-)
p40-101.jpg

Berto

Opgepast! Er is een gezegde........................wat de oogjes zien, slopen de handjes :wink:

Stevo

En ik hou het maar bij:

Jong geleerd is oud gedaan!

Je kan d'r niet vroeg genoeg mee beginnen!
(doe maar minder crashes dan je vader aub :D )

Frank

Frank Hartog zei:
Jong geleerd is oud gedaan!
Je kan d'r niet vroeg genoeg mee beginnen!

Helemaal mee eens!
"Fie-tuif" was één van de eerste woordjes van mijn oudste dochter :wink:

Het is inderdaad wat stil in dit draadje. Deze uitlaat is inderdaad wel bijzonder mooi :D

Ik kwam deze uitlaten ook al eens tegen en is ook gebookmarked.
Vraag me alleen even sterk af of ze ook op de OS FS120 nog goed passen of dat de motor dan net te groot is.

De huidige oplossing zal ook wel voldoen en is vele malen goedkoper :yes:

Qua stilte klopt het wel, heb eergister de kist weer van het rek gepakt en op de bouwtafel gezet.
Nui de Pfeil voor zover vliegt is er weer wat tijd vrij gekomen voor de P-40.
Ben bezig de landinggear controller in te stellen daar ik de deurservo van het staartwiel vervangen heb door een sterkere.

Er is gestaag dus weer wat vooruitgang te zien.
Planning is om te kijken of ik in mei een "kale" (geen striping etc.) maiden kan maken :roll:

Frank Hartog zei:
da's voor m'n Mig 15 van Composite ARF Teus,
hier een foto van een gereed exemplaar gebouwd door Andy Bolle uit Australië:
Mig15_flight_lg.jpg

Retracts, wieldeuren en remmen dat zijn vijf luchtaansluitingen per vleugel!
Als daar nou eens een compacte unit voor zou bestaan waar je met één beweging meerdere aansluitingen tegelijk kan maken,
een soort verdeelblokje in twee helften met o ringen ertussen hmmm.................. ff denkuh. :?

Maar ja zoals Ralf al zei, d'r zitten geen houtjes en touwtjes aan dus of deze (klassieke) jet interessant voor jouw is???
Ik open er wel een draadje over t.z.t.

groet,

Frank die 1/4 schaal spit zal en moet er komen.....

Even wat info, die hier misschien niet thuis hoort.

Je moet eens naar www.bvmjets.com gaan.
Zij hebben een systeem, dan moet je in de romp en in de vleugel iets monteren. Dan bouw je het model in elkaar, en automatisch worden alle slangen met elkaar gekoppeld.
Of het betrouwbaar is weet ik niet. Maar echte troep lijkt het me niet te zijn, want BVM heeft zijn naam hoog te houden (mag ook wel voor dat geld wat je ervoor moet geven.

EZ-AIR.jpg

The E-Z Air has been updated and the new version includes larger laser cut mounts. The E-Z Air is the easiest way to connect your air lines. They mount at the root of the wing and in the fuselage. When you plug your wing in, you automatically have your air lines connected with an o-ring seal. This is a sure way to never forget to connect your airlines and saves lots of time and trouble at the field.

Back