Tja . . . Wat moet ik ervan zeggen?
(Ik ben hier ook maar net nieuw . . . :? )
Ik verheug me natuurlijk in de populariteit van dit verhaal (ondertussen meer web-log en 'queeste' (= opdracht, zoektocht, taak) dan bouwverslag :? ), en het ligt voor de hand dat de meningen verdeeld zijn.
Sommigen vinden het leuk, onderhoudend en amusant, anderen haken af.
De een wil hier alleen kennismaken met de toegepaste technieken en de (soms) worsteling daarmee, een ander vindt al het geOH tussendoor ook wel grappig.
Je kunt het niet iedereen naar de zin maken, en dat hoeft ook niet. :nooo:
Ik heb de forum-regels er op nageslagen, maar heb geen richtlijnen kunnen ontdekken. :?
Ik ben dit verhaal begonnen; betekent dat dat ik mag zeggen welk karakter
het heeft/houdt/krijgt? :roll:
Dat lijkt me op zich wel redelijk.
(Eén ding heb ik wel gemerkt: 'kapen' van het draadje vind ik een beetje l*llig. Het gaat hier over
mijn pogingen om op
mijn manier, en naar
mijn inzichten en overtuigingen, een Mustang te bouwen, en niet over hoe het ook kan, en dat dat dan misschien beter is, en daar dan eens uitgebreid details over te gaan uitwisselen.
Dat kan dan beter ergens anders (bv. op het nog steeds op te richten forum 'kunststoffen en de verwerking daarvan’ (oid.)
Of begin zelf een draadje! Er kunnen geen draadjes (bouwverslagen) genoeg zijn :nooo: ).
Dat laat natuurlijk onverlet dat ik open sta voor opmerkingen, ideeën, suggesties etc.
Terzake. 8)
Kunnen we elkaar vinden in het volgende?
- Ik bouw een 'Strega', op mijn manier, zoals ik dat wil en goed acht.
- Dat gaat met vallen en opstaan, alles 'ter leringhe ende vermaeck'.
- Ik doe daar verslag van, op mijn manier, in mijn stijl (jan brilman = jan brilman :? ).
- Ik zit in het onderwijs; waar ik door het wiel uit te vinden mensen help: prima (maar de voettekst van Jonathan 'sums it all up' . . . :? )
- Waar ik vragen heb en vraag om de bekende 'opmerkingen, ideeën en suggesties':
graag reacties
- Een geintje mag natuurlijk; maar elkaar belachelijk maken of afzijken is uiteraard niet de bedoeling (Peter! Ben je er nog? (ja, dat was op het randje . . . :wink: ))
- Kapingen: nee. :|
- Slap ge-OH: met mate, als het maar leuk is.
- Humor: hoe meer, hoe beter (het is allemaal al ernstig genoeg :wink: ).
- Het aantal pagina's en hits is onbelangrijk (ik werk veel met witregels en met veel posts: dat tikt wel aan . . . :? )
Nou, wat mij betreft is de zaak weer geopend.
(Binnenkort meer nieuws over de bouwplank. :evil: )
jan