P-51 'Strega'

Jan, voor ons trouwe meelezers in dit draadje was het al een bittere teleurstelling, dat de bouwwerkzaamheden aan de Strega voor onbepaalde tijd werden opgeschort
sad.gif
sad.gif
sad.gif
sad.gif
sad.gif

En dan moeten we nu vernemen, dat-ie niet door jezelf wordt afgemaakt?

crying.gif
crying.gif
crying.gif
crying.gif
crying.gif

Dat kun je ons niet aandoen, hoor! :nooo::nooo::nooo::nooo::nooo:

Kijk, ook al moet je bij gebrek aan een spuitcabine vóór-het-huis-op-de-stoep- met-een krantje-er-onder-op-je-knietjes de Strega zijn kleurtjes geven met een spuitbusje uit de Gamma, dan moet dat dan maar. Ook al voldoet het eindresultaat door alle stofjes daarna dan niet helemaal aan de Brilman normen, de Strega is dan wél af en wij - meelezers in dit draadje - kunnen dan met een gerust hart afscheid nemen van dit fraaie bouwsel en tegen elkaar zeggen "die Jan Brilman heeft 't 'm toch maar mooi gefikst".

full

Nee. :nooo:

Ik durf het haast niet te vragen, maar . . .

Zijn er mensen die dat leuk vinden, om te lakken/verven/spuiten, en die zeggen: goh, doe mij dat ding, dan maak ik 'm helemaal mooi! :D

jan.

Zelf afbouwen kan je wel. Maar om even jouw vraag te beantwoorden. Ik wil er wel een Red Tail van maken. Dan ga ik gewoon door in dit draadje... Ik heb nu een P51B model die ik ga ombouwen naar de Princess Elizabeth, een D model past daar goed bij...

Laatst bewerkt door een moderator:
ik wil hem wel voor je spuiten
maak maar een schema boven zij en onderaanzicht
ik neem aan dat i in de g4 staat en strak is

ik wil hem wel voor je spuiten
maak maar een schema boven zij en onderaanzicht
ik neem aan dat i in de g4 staat en strak is

Kijk, dat zijn leuk berichten. Enne Jan, ik had niet goed gelezen, daar het een ''Strega'' model is.. Ik ben wat dat betreft een purist, maar toch succes met de afbouw!

Dus, het modelletje laten sluiten door j.weel en gewoon doorgaan met afbouwen...

Doe dat maar via het forum Jan.
Dan kunnen wij alvast weer meegenieten.:thumbup:
Volgens mij is dit het langst lopende bouwverslag van het forum.
Fijn dat er een vervolg komt.

Buiter in Leek. :cool:

full

En de man die het gaat doen is zelf modelbouwer. :p

(Anders had ik 'm niet achtergelaten! . . . :?)

(Nadat de propeller van een 10 cc hem in z'n vinger hapte, is 'ie op boten overgestapt. Maakt niet uit; hij weet wat balsahout is. :D )

Wordt vervolgd.

jan.

Dank je Bart, schitterende foto. :p

Nog maar 12 ronden te gaan! :D

('t Is ook wel een prachtig color scheme, hè! Dat had ik destijds al snel in de gaten! . . . :?)

jan.

Ik zou maar niet leunen op die tafel, kun je weer opnieuw beginnen.

Maar ehhhh, volgende week invliegen :mrgreen:

Back