P-51 'Strega'

Wouter schreef:

Pennetje eruit boren en en vervangen door een demontabel pennetje werkt bij mij rustgevend.
Ook makkelijk als het roer later -om wat voor reden dan ook- er nog eens af moet.

En daar kom je nou mee! :mad:

;)

Maar maakt niet uit, als je even naar de plaatjes kijkt (ergens in het draadje) hoe eea. zit, dan zie je dat het
sowieso nergens op slaat: als het stabilo plus hoogteroer er eenmaal in zit, kan het er nooit weer uit. :nooo:

;)

De adviezen van Henri en Hezik cq. Tadango gecombineerd vind ik wel mooi. :p

Nadeel: kost weer een dag extra, maar dat is procentueel gezien verwaarloosbaar. ;)

Iedereen bedankt voor de suggesties, we gaan het zien . . .

jan.

Heb je gelijk in, ik had het kunnen weten.
Maar ik heb alle 1661 reacties niet meer even scherp op mijn netvlies staan ;).

Misschien bruikbaar voor de ailerons? ;)

Wouter schreef:

Maar ik heb alle 1661 reacties niet meer even scherp op mijn netvlies staan.

Geeft niks Wouter, een begrijpelijke zwakheid. ;)

(Ik ook niet, trouwens. :oops:)

BTW, het hoogteroer is verbonden (dwz. zich aan het verbinden :? ) met het stabilo! :p

7549d3e93d5f016.jpg

Ik volg mn. Heziks adviezen. :cool:

(Dus, als de zaak helemaal verkl*** is . . . )

;)

Ik ben in een goeie bui! :p

;)

jan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Uh oh je hebt mijn advies gevolgd, nu gaat het nooit meer goedkomen.. ach, brand is erger :P

En, hoe is het gegaan? Kun je straks nog op verschillende hoogtes vliegen, of moet je alles verplicht op 1 hoogte doen? :)

Vanavond gaan we kijken

Fainelie, ze momunt of troes

Knijpertjes en spacing plaatjes er afgehaald . . . :shock:

Ja hoor, hartstikke vast! :p

En hij wil nog goed bewegen ook. :yes:

Maar.

Voor het stabilo vastgeplakt kan worden op de romp moet er denk ik toch eerst wat gespoten worden (mn. waar de 'binnenkant' van het hoogeteroer voor zit . . .)

Toch eerst de romp plus vleugels spuiten??? :confused:

Daar denken we eens rustig over na . . .

jan.

Je heb de tijd Jan door eerst rustig na te denken voorkom je problemen.;)

Ben al eventjes bezig de onderdeeltjes van het 'hondehok' en wat daar bij hoort te spuiten. :(

Createx Autoair, schoot niet erg op. :nooo:

Gisteravond weer geprobeerd: druk iets lager, verf iets minder verdund, en de spuit wat dichter bij het object gehouden. :?

Eén keer nevelen, twee keer spuiten, en het is klaar. :p

Wonderbaarlijk . . .

jan.

ik had juist de druk wat verhoogd bij het minder verdunnen van de verf, dan komt er meer verf mee;) of je moet natuurlijk zo'n spuit hebben waar je beiden afzonderlijk kunt instellen...

:thumbsup:
En nu volle kracht vooruit, dan gaat het nog helemaal goedkomen met Oss.

En wel fotootjes plaatsen, hè!

Gisteravond de parketlak op een paar dingetjes gespoten, en ziet: het glanst! :p

Wonderbaarlijk . . .

(Foto's tzt. en Oss: volgend jaar, hoop ik. ;))

jan.

Ik hoop het, anders moeten we een keer met de mattenklopper bij Jan langs.. tzt :)

Back