P-51D 2,6mtr afbouw/opknap project / verkocht!!!

Vandaag effe geoefend om achter die DO335 te jagen
HAHAHAHAHAHAHA :rolling:

Jij mag helemaal niet meedoen is niet de juiste schaal ;-)

Jongens, wat de uitkomst ook moge worden ik hoop steeds meer dat de Do het meerdere vluchten uithoudt :yes:

Jammer alleen dat ik niet meer voorbereidingstijd had om de kist af te werken en diverse vluchten te maken :roll:

Naja, gezellig gaat het zowiezo worden :yes:

IMG_1333.jpg

Schitterende foto Eric en heel mooi voorgevlogen :thumbsup:

Gr. Teus

beter als het landen
Dus als ik de landing beter uitvoer met m`n Do zoals op ons maiden filmpje dan jouw P51 dan heb ik weer wat punten extra ;-)

ps. de foto`s doen het niet helemaal.

@Berto : Van mij krijg je al meteen plus punten , hoe snel dat jij die DO vliegend hebt gemaakt.
Haha, dat compenseert het belabbert uitziende uiterlijk weer een beetje ;-)

Als ik de link in een eigen venster opent werkt het wel maar hier op het mbf niet :roll:

Wel hele mooie foto`s :yes:

@Eric: leuk dat je de foto's mooi vond. Ik heb die middag bij Aeroclub bladel een 4Gb+1Gb kaart volgeschoten. Aan het eind van de dag heb ik een half uur niet goed kunnen zien door het kijken door de camerazoeker.......Als je 12Mb hi-res foto's wilt kan je eenvoudigweg de nummers sturen......Nu je Beech nog een keer serieus fotograveren.....

omdat de schotjes in de uitlaat het vorig seisoen diverse keren zijn los gekomen had Thijs mij beloofd om een nieuwe te maken.
Met een nieuw vliegseisoen voor de deur , de nieuwe uitlaat gekregen.
een paar plaatjes:

we hebben dit keer gekozen voor vertikale schotten (tegen het dicht slippen) en voor 4 ipv 3 kamers
Ook zijn de schotten nu gesoldeerd (hard soldeer) ipv gepuntlast zoals de vorige

CIMG0290Medium.jpg

CIMG0294Medium.jpg

CIMG0298Medium.jpg

CIMG0313Medium.jpg

Thijs Bedankt !!!!!!!!!!!!!!
Nu zo snel mogelijk de motor een keertje starten om te kijken of hij beter dempt dan de vorige :-D

Ik wil niet zeiken maar ik zie 3 kamers, en als ik het goed zie, dan doet kamer 3 niks, ik hoop het verkeert te hebben. Verder goed gemaakt Thijs, hopen dat het niet zo'n rammelbak als vorig jaar is, alhoewel ik het best een fijn geluidje vond.

Gr Japiooooooooooo

Laatst bewerkt:
Ikke zeg niks.
Mooi Eric nu maar hopen dat het een mooi geluid opleverd.
En het wat dempt.

Groeten Han Het Dakje.;)

Even je draadje doorgelezen, wat een leuke kist. Netjes gebouwd en na die crash, niet normaal zo snel als hij weer heel was :shock:

Voor degene die tot 4 willen tellen ;)
idd op de eerder geplaatste foto's staat 1 schotje niet op nl die de RVS krullen op zijn plaats houdt

CIMG0296Medium.jpg

ook de lucht inlaat onder de spinner is onderhanden geweest in de winter deze was veeeeeel te groot.
Ondertussen is die een stuk kleiner
P1083926Medium.jpg

(in tussen is het geel ook opnieuw geweathered en meer :wink: )

Laatst bewerkt:
Hellaas heb ik erg weinig plezier gehad van de nieuwe uitlaat.
Gisteren ging het tijdens de laatse vlucht helemaal fout toen de motor op een erg vervelend moment.
Met erg veel schade als gevolg, zo veel dat ik hem zeer waarschijnlijk niet meer ga repareren.

IMG_7784Medium.jpg

DSC06892Medium.jpg

Met dank aan de 2 fotograven van wie ik de foto's gekregen heb.:D
En ook Japio voor de steunende woorden ;)

Laatst bewerkt:
Back