robert14
Forum veteraan
maar als je mis plakt heb je wel een probleem :wink:plotterwelt zei:Filamentband is belastbaar tot 70 kg :lol: en plakt heel goed op depron en laat niet meer los.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
maar als je mis plakt heb je wel een probleem :wink:plotterwelt zei:Filamentband is belastbaar tot 70 kg :lol: en plakt heel goed op depron en laat niet meer los.
Dank!Maurits zei:Hier kun je de tekeningen vinden; http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=533749&page=3&pp=10 .
Ah, dat was niet te zien op de foto... als je de diskette-manier gebruikt dan is het logisch om onder én bovenkant af te schuinen en dan krijg je dus een V-vorm, maar als de "scharnieren" aan de bovenkant zitten ligt het voor de hand dat je alleen de onderkant afschuint.Maurits zei:@Ik weet niet of je de V vorm bedoelt zoals ik het gedaan heb, maar ik schuur altijd de onderkant van de roeren netjes schuin af, zodat je grotere uitslagen hebt en het roer dichter op het gedeelte van de kist kan plaatsen.
Maurits zei:
Maurits zei:Oja, omdat ze vroeger ook de kisten appart beplaten leek het me leuk om op de naden met een Edding 400 een soort van klinknagels te maken langs een liniaal. Ik heb dit getest op een stukje depron en het zag er best leuk uit. De stippen werden gezet om de 5mm. Wat vinden jullie daarvan?
Maurits.
Maurits zei:Oja, omdat ze vroeger ook de kisten appart beplaten leek het me leuk om op de naden met een Edding 400 een soort van klinknagels te maken langs een liniaal. Ik heb dit getest op een stukje depron en het zag er best leuk uit. De stippen werden gezet om de 5mm. Wat vinden jullie daarvan?
Maurits.