P51 Mustang; heeft gevlogen

@Robert

ik heb geen idee waar je op de camping staat, maar bij Hobbyin in Waalwijk koop je 3mm depron voor heel weinig. :D

Kijk maar: 3 mm, De 3 mm platen zijn 100 x 100 cm en wit van kleur. Prijs: € 1,75

Succes

Maurits zei:
Klopt sorry, maar ik bedoelde het zo van; die 2,6CC motor heeft 1Pk :wink:
Ik zat eigenlijk ook verkeerd te kijken want hij had uit m'n hoofd 0,41 PK :lol:
Maar bedoel je deze schaal en dan met brandstof of in depron deze schaal met brandstof.
Beide is volgens mij mogelijk maar de motorsteunen verdienen dan extra aandacht.
En je kan dan al met een kleine motor volstaan b.v.1.5cc.
Maar wild vliegen kan je dan beter vergeten. :wink:

RCEFlyer zei:
@Robert

ik heb geen idee waar je op de camping staat, maar bij Hobbyin in Waalwijk koop je 3mm depron voor heel weinig. :D
ik sta in heerde op de camping, ik heb inmiddels weer een voorraadje 6mm depron :D

cdrom flyer zei:
Maurits zei:
Klopt sorry, maar ik bedoelde het zo van; die 2,6CC motor heeft 1Pk :wink:
Ik zat eigenlijk ook verkeerd te kijken want hij had uit m'n hoofd 0,41 PK :lol:
Maar bedoel je deze schaal en dan met brandstof of in depron deze schaal met brandstof.
Beide is volgens mij mogelijk maar de motorsteunen verdienen dan extra aandacht.
En je kan dan al met een kleine motor volstaan b.v.1.5cc.
Maar wild vliegen kan je dan beter vergeten. :wink:

Ik was dan van plan om hem in balsa te bouwen in deze schaal dus 90CM, alleen worstel ik nog een beetje met het ontiegelijk grootte aantal in vliegtuigen die je kan bouwen :lol: Ik ben nu eigenlijk verliefd geworden op een erg mooi schaalvliegtuig, die ik dubbelmotorig [BL] uit wil uitvoeren en een span. van 1,5M wil geven. Dus als iemand hiervan de tekeningen heeft? :) Verzoek staat trouwens ook al in het subforum tekeningen. Het gaat om deze:

:ontopic:

@Robert,
Hoe bedoel je de vleugels bekleden met 3MM depron? De vleugels zijn niet vol profiel, of ben je van plan deze wel volprofiel te maken?

Kijk dat is wat ik zocht, hartstikke voor het zoeken (zoals gewoonlijk) :)
Ik houdt jullie tegen die tijd wel op de hoogte met een bouwverslag :wink:

Back