Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nou, dat zal in elk geval geen reden zijn voor het trillen. Heb je die as nog gecheckt?Maurits zei:Dat is het hem juist bdoets, er was geen gat voor de uitgang. Misschien dat het daaraan lag, de lucht kon niet weg.
cdrom flyer zei:Vliegt goed maar redelijk snel en behoorlijk stabiel.
Was hij makkelijk te landen?
Voor je 2e vliegtuig niet slecht. :wink:
Waar heb je de tekening vandaan welk draadje welke pag want RC groups is zo groot. :?
bdoets zei:Het lijkt me dat het mogelijk moet zijn om de vleugel dubbel te maken, een vlakke plaat eronder plakken (ev. van 3 mm., paar ribbetjes ertussen). Dan kan daar meteen ook een carbon ligger tussen en dan krijg je een boel meer sterkte, plus een beter profiel (lagere stall denk ik). Wel een (lichte) manier bedenken om de ligger in het midden een V-stelling te geven.
Bart
waar haal je 3mm depron??? ik kan het daar nergens in de buurt vinden maar ik sta daar op de camping. pleas pb me a adress :lol:fonziebear zei:Misschien als ik tijd heb ook eens wat mee doen. heb gelukkig een cnc frees en bergen depron 3 en 6mm
quartel in zwolle had geen depron meer. ik kan eventueel de vleugels ook wel bekleden met ander spulMaurits zei:Ik haal het in dezelfde modelbouwzaak als dat ik mijn 6MM depron haal :lol:
is wel de bedoelingMaurits zei:Ga je ook dit vliegtuig bouwen of is het bedoelt voor een ander vliegtuig?