PAF STING EVO

IMG_2397.JPG

521 mg dat is best zwaar??!!! Das een halve kilo :mad: Vooral die Jet A1 wielen en remmen denk ik . Ga ik ze nog even los maken en wegen denk ik .
@ Ray : Wat wegen jullie pootjes met en zonder rem ( zijn die een beetje bestand tegen wat oneffenheden op de grasmat ???

Totaal geeft de weegschaal 7,3 KG met echt alles erin.
Moet denk toch iets op mijn gewicht gaan letten:(
.

Jet A1 poot met luchtrem weegt 170 gr valt dus wel mee
Electron elektrische magneet rem met wiel 80 mm weegt 190 gr zonder poot .

overweging om geheel zonder remmen te gaan ??

Bekijk bijlage 352755

521 mg dat is best zwaar??!!! Das een halve kilo :mad: Vooral die Jet A1 wielen en remmen denk ik . Ga ik ze nog even los maken en wegen denk ik .
@ Ray : Wat wegen jullie pootjes met en zonder rem ( zijn die een beetje bestand tegen wat oneffenheden op de grasmat ???

Totaal geeft de weegschaal 7,3 KG met echt alles erin.
Moet denk toch iets op mijn gewicht gaan letten:(
.

7,3 kilo met alles erin valt toch op zich wel mee. Wat wegen de kisten van jullie Berto/Ray .

Geoff

Ailerons en flaps in de "spuiterij" en mijn fiets ook een beetje :hammer:

IMG_2541.JPG IMG_2540.JPG
Verder lekker plakken en de gele biezen op en onder de vleugels van met fluoriserend geel gedaan voor beter zicht :)
IMG_2546.JPG IMG_2545.JPG
op de romp het geel 2 x geschilderd maar dekt niet helemaal , net als bij de echte !
IMG_2544.JPG

Ziet er leuk uit Hans! Ja, dat fluoriserend spul dekt inderdaad voor geen meter. De onderlaag moet al helemaal egaal zijn anders spuit je er zo een ton op en nóg komt dat irritante zwarte streepje er door! :hammer: Ik had dat ook met mijn oranje F16, dekt ook niet en dus het was belangrijk dat hij helemaal egaal wit was voordat de volgende laag er op ging.

Grt,
Gerald

Hoi Gerald , de gele kleur op de romp is de goede kleur geel en die dekt dus niet daarom heb ik op de vleugels ORATRIM fluoriserend geplakt.
Dat ging vrij soepel en dekt prima . Overweging om op de romp ook oratrim te plakken maar dat is minder vlak dus wordt niet zo mooi vlak vrees ik:):eek:IMG_2558.JPG IMG_2557.JPG

moet ook een beetje op mijn gewicht gaan letten:( .Dat van de kerst is er ook nog niet af:rolleyes:

IMG_2561.JPG

Back