Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik had een tijdje terug een stick gebouwd, schuim
zo simpel als wat. deed eigenlijk heel veel moeiteloos
Ik had hem alleen niet standaard moeten bouwen..
met 1 seizoen lag de romp al 3 keer doormidden, stabilo afgebroken, servo's dwars door het schuim eruit getrokken
De ouwetjes doen het best, als je de sterkte maar in de gaten houdt
Enkele jaren geleden voor de Brexit nog snel zo'n Panic bouwkitje in de UK besteld.
Bouwde heel makkelijk weg, kit was goed voorbereid.
Een paar vrijheden heb ik me wel geoorloofd: m'n rudder is via pull pull bestuurd ipv die servo achteraan (scheel CG), 4 afzonderlijke mini servo's voor aileron (had geen zin om te klooien met die stootstang), en die vleugelverbinders zijn geschroefd ipv die grote drukknoppen.
vanavond stickers gesneden. vond het paniclogo van alexander wel leuk dus die stiekum gekopieerd
donderdag de scharnieren lijmen en aansturingen maken. en laatste dingetjes monteren.
wil nog wat op de romp doen maar weet nog niet wat. die is nog wat saai.
Vandaag die van mn vader en mij ingevlogen. Wk6 was niet optimaal. En dan vol uitslag zonder expo is geen goed idee maar ging goed 10 landingspogingen verder stond hij weer.