Pantserschip Hr.Ms. De Zeven Provincien 1910 1:50

ja het duurt wat lang de b3 sloepen op
P1110635.JPG
de werf in serie.

tja , vroeger deden ze er ook langer over,dat is geen probleem. Het is het eindresultaat dat telt, en dat mag best gezien worden.
prachtige sloepen ben je aan het bouwen .
vgr Marc

tja , vroeger deden ze er ook langer over,dat is geen probleem. Het is het eindresultaat dat telt, en dat mag best gezien worden.
prachtige sloepen ben je aan het bouwen .
vgr Marc

Hoi Marc ,de spanten en het beplanken van 1 sloep neemt ongeveer 7 uur in beslag en dan zijn ze niet eens af , het dek komt nog de bankjes evt de ketel en motor bij de aangedreven sloepen en bij sommige bewapening dus er gaat nog wel even wat tijd in zitten.

IMG_20161016_141044.jpg
G elijk de bbq en wat bemanning geschilderd voorlopig het laatste , aanstaande dinsdag ochtend vertrek ik naar het Nationaal Militair Museum in Soest daar is een herfst evenement is van 18 tot 26 oktober waar ik aanwezig zal zijn met de MMI en een aantal andere clubs met schepen , vliegtuigen en tanks .
En de 31e word ik geopereerd daarna zal het een tijdje stil zijn en dit zijn voorlopig even de laatste posts :( die ik plaats qua bouw voortgang .

Hoi Erwin,
Ik volg nog steeds in stilte, de sloepjes zien er al prachtig uit.
Veel plezier in Soest, ik ga kijken of er een kans is dat ik langs kan komen zoja dan tot dan.
Wat de ingreep betreft veel ik hoop dat het niet te ingrijpend is maar alvast een goed en voorspoedig herstel toe gewenst.

Gr Derk.

Hoi Erwin,
Ik volg nog steeds in stilte, de sloepjes zien er al prachtig uit.
Veel plezier in Soest, ik ga kijken of er een kans is dat ik langs kan komen zoja dan tot dan.
Wat de ingreep betreft veel ik hoop dat het niet te ingrijpend is maar alvast een goed en voorspoedig herstel toe gewenst.

Gr Derk.
Hoi Derk dat zou wel leuk zijn ja , er komen nog meer forum leden .Er komt een Graf Spee LET OP !!!!! 1:25 gewicht 1000 kg :koud:.
en bedankt !!!! misschien tot van de week ik ben er de gehele week trouwens.

Hallo Erwin, mis eigenlijk nog een stuk vlees op de BBQ:(. Wens je een mooie week in Soest. Mogelijk kom je daar Etapje ( Stefan Tieken van VGF) ook tegen. Doe hem de groeten van mij. Tevens sterkte voor de ingreep en een goed herstel. Tot de volgende keer.

Mooie details weer, Erwin.
Sterkte met de ingreep en een voorspoedig herstel, gebruik de tijd maar voor nieuwe inspiraties.

Erwin Toi, toi toi, en we zien je terug! Vond het leuk om de "Zeven Provinciën" in het echt te zien en een praatje te maken. Altijd leuk om het gezicht achter een model te zien. Ook even bij de "Zephyr" gekeken. Mooi karakteristiek scheepje, dat het altijd goed doet tussen het moderne strakke spul. Gr. Klaas.

Back