Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Erwin Toi, toi toi, en we zien je terug! Vond het leuk om de "Zeven Provinciën" in het echt te zien en een praatje te maken. Altijd leuk om het gezicht achter een model te zien. Ook even bij de "Zephyr" gekeken. Mooi karakteristiek scheepje, dat het altijd goed doet tussen het moderne strakke spul. Gr. Klaas.
Dank je Mark ,inmiddels weer opgenomen dus ik tik nu weer vanuit het ziekenhuis.hey , leuk je weer te zien posten,Welkom terug.
De start ziet er alweer netjes uit.
vgr Marc
Hoi Klaas ,dat is waar en deze zijn mooi gedetailleerd en leuk om te bouwen als de rompjes af zijn dan !!!Deze zijn in ieder geval goed te tillen Erwin! Fijn om te zien dat de bouw weer verder gaat! Zal best wel wat worden. Gr. Klaas.
Hoi Erwin,
Fijn te zien dat je weer online bent.
Ik hoop dat de ingreep goed is gegaan, wat je vertelde was/is het nogal wat!!!
Ik heb erg genoten van ons gesprek in soest en reeds enkele van je adviezen overgenomen en toegepast.(waarvoor dank).
Ik zal je blijven volgen en succes.
Groetjes Derk
Kun je niet een paar scalpels van een chirurg gappen en daar de sloepjes mee afmaken? Hoe dan ook: Sterkte er weer mee!