PCM FW5 Flow

eindelijk! woehoe, een filmke! :)

zen ik content :)

heeft men mail met de vraag voor een filmpje dan toch nut gehad.

Laatst bewerkt door een moderator:
In deel twee zie je hem vliegen. Wat een gekke staarten hebben sommig modellen van die fransen. Is dat nieuw, of juist oud?

ja op deel 1 word het gefilmd als hij op de grond ligt...
ik vond het ook al super raar :)

maar het heeft wel iets futuristisch

In deel twee zie je hem vliegen. Wat een gekke staarten hebben sommig modellen van die fransen. Is dat nieuw, of juist oud?

1 van de eerste vliegers had al zo een staart! :p maar kan ff niets vinden over het toestel..
was motoraangedreven .

beste mensen,
aangezien ik blijkbaar 1 van de eersten ben die de Fw5 FLOW ga hebben, heb ik een mailtje gestuurd naar podivin.
grtz

Jawadde ! Hebdegijuweflownunogniegekregen ? "Eén van de eersten" : 't zal wel zijn zekers. Mee alle Chinezen, moar nie meedendeezen.

Stuur geen mailtjes naar Podivin, maar bel hem liever direkt, anders duurta veelstelang.

Peter, 't Spijker zit propvol jong,

Yves

Jawadde ! Hebdegijuweflownunogniegekregen ? "Eén van de eersten" : 't zal wel zijn zekers. Mee alle Chinezen, moar nie meedendeezen.

Stuur geen mailtjes naar Podivin, maar bel hem liever direkt, anders duurta veelstelang.

Peter, 't Spijker zit propvol jong,

Yves

ze zeiden me dat er een wachttijd van 3maanden ging zijn...

ja ik verondertel dat er nog maar heel weinig vliegen.
anders zou je er wel meer over vinden toch?

heb een mailtje gehad van podivin....
dit is wat er in stond.

we should be able to send the plane at the end of july.
at the moment we don’t have sold a lot because we could not produce so much. maybe we have sold 30 pieces till now. this is not much but the videos will come because the pilots are very satisfied. and you will also be when you fly the Flow.
till now we have not sold any fw5 to Belgium. we are right now increasing our production to make the whole world happy with our Flow J

best regards,
markus & the pcm team

@yves, het lijkt me dus dat ik de eerste ben :s
best wel scary!

hier een filmpje waar de flow in komt... helaas niet lang en niet in volle actie!

[URL="
- Romans ET F3K 19-20 Giugno 2010 2/2[/URL]

er is een deel 1, waar in het begin de flow gefilmt word.

Er was veels te weinig wind in Romans voor de Flow. Hij vliegt eerst goed vanaf 30km/h - dus eigenlijk de ideale vlieger voor Loet.

Ze gaan bij PCM (Porsche Composite Modellbau) trouwens een nieuwe versie uitbrengen met een nieuw profiel speciaal voor windloze kondities.

Franse kielvlakken ? Design Freddy Moulin beter gekend als Moulinosse. Goeie piloot (geweest) maar heeft van aerodyn geen brood gegeten:cool:

Franse kielvlakken . . .:rolleyes:

Yves

Laatst bewerkt door een moderator:
pff en ik wacht nog vol ongeduld, en met enorm veel zin om te vliegen met men nieuw kistje!

is nog het eerste model van de flow zo te zien?
die zonder rood op de vleugel en blauw eronder...

keigrappig filmke... de muziek samen met de cowboys :p

ik heb mezelf voorgenomen niet te hard van stapel te lopen :)
gewoon de hobby voortzetten, en stilaan wat moeien aan de top binnen 5jaar ofzo.
zeker niet competitiegericht vliegen...
ik sta immers liever op het veld als er geen kat is...
rust is zeer belangrijk.
dees jaar 3 wedstrijdjes gepland (lier meerhout en herentals)
als ik deze ten einde breng zonder stukken, dan ben ik blij...

als de flow binnen is ga ik er lekker fel mee oefenen, want ik wil hem tegen 28augustus (herentals) kennen.

ik blijf er verliefd naar kijken als ik hem ergens zie :)
love is in the air zei ooit iemand.

Back