Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Op Lelystad rijden ze ook met de klok mee, in de dars deden we dat meestal ook.
Ziet er goed uit hoor. Is het de bedoeling dat je boven op de sleutelruimte gaat staan tijdens het rijden of is de ruimte erboven niet hoog genoeg?
hmmm,. Ik zou alleen niet proberen om de baan 100% van het oppervlak te laten gebruiken, maar juist mooie bochten uit echte circuits aan elkaar te hangen.
Zo'n baan maken om het oppervlak helemaal te gebruiken is wel leuk, maar wat je dan hebt zijn een hoop 90 en 180 graden bochten, en rechte stukken. (al dan niet met versmallingen er op. )
Iig zal ik zeker eens langskomen als het staat. (heb weliswaar geen race auto oid, maar gewoon voor de lol is ja ook goed.)
en als je er nou zoiets bij maakt:
rjw0xeMDHsg[/media] - ???PV??????
dan zullen er vast ook aardig wat drifters op af komen, inclusief ikke
Omdat de ruimte in vergelijking met een traditionele buitenbaan (waar jij waarschijnlijk op doelde) enigzins beperkt is, willen we graag iedere m2 benutten om een zo lang mogelijke baan te kunnen realiseren.
Is er eigenlijk ook rekening gehouden met ruimte om de baan voor toeschouwers? Vaak word dit bij indoor banen vergeten, dan hebben ze een baan die net in de hal past, een rijders stelling en sleutel ruimte maar geen ruimte om de baan heen om baan inzetters en toeschouwers kwijt te kunnen![]()
Iig heb ik liever een kortere baan met leuke stukken dan een langer.. kom je vaker door de leuke stukken heen.![]()
Dat snap ik ook wel. In Almelo hebben ze met de offroad baan deze 'fout' gemaakt. met als resultaat een baan waar je rechte stukken hebt om veel gas te geven, dan hard moet remmen, een bochtje om, en weer veel gas geven om het volgende rechte stuk door te komen.
de dingen waar een baan juist mooi vaan word is als de rechte stukken net niet helemaal recht zijn, en ver ruime en scherpe bochten hebt (en combinaties van de 2, een bocht die ruim begint, en dan halverwege wat scherper word. )
't is geen kritiek, alleen maar een suggestie. ik heb het hier in Almelo iig al een keer meegemaakt. en het zou jammer zijn als de baan niet zo'n groot succes zou worden als deze had kunnen zijn. (nu is on en off-road uiteraard niet 1:1 met elkaar te vergelijken.)
Ik zeg niet dat het zo is met onroad, misschien vinden de meesten zo'n haaks uitgelegde baan ook wel supermooi. (omdat je dat eigenlijk vrijwel alleen maar ziet.) Ik kan alleen maar zeggen wat mij persoonlijk beter zou bevallen. en dat is een circuit wat meer weg heeft van een echt circuit ipv een standaard rc circuit.
Iig heb ik liever een kortere baan met leuke stukken dan een langer.. kom je vaker door de leuke stukken heen.![]()