Permanente on-road IN-door RC ASFALTbaan in Grootebroek, kop van N.-Holland.

Interesse peiling permanente onroad indoor RC asfaltbaan in Grootebroek (N.-H).

• Ja, ik kom zeker een keer rijden.

Votes: 31 36,9%
  • Ja, ik kom zeker meerdere keren rijden.

Votes: 29 34,5%
  • Ja, ik wordt zeker lid.

Votes: 10 11,9%
  • Nee, ik heb geen zin in een permanente indoor asfaltbaan.

Votes: 14 16,7%

• Total voters
    84
Fotooooo's!

Ik heb gisteren wat foto's gemaakt:D.

Zoals jullie zien zijn we al flink aan de klus!

Foto's van de hal:

IMG_2885.jpg

IMG_2887.jpg

IMG_2886.jpg

IMG_2888.jpg

Van de sleutelruimte:

IMG_2891.jpg

Er moet nog flink wat gebeuren, maar de bedoeling is dat we medio december klaar zijn:banana:.

Wat vinden jullie ervan?

Halewijn

Ziet er goed uit hoor. Is het de bedoeling dat je boven op de sleutelruimte gaat staan tijdens het rijden of is de ruimte erboven niet hoog genoeg?

Als je de rijderstelling bedoeld, die staat tegen de sleutel ruimte aan.
Gisterenavond het plafond voor de helft dicht gemaakt.
Ziet er goed uit hoor. Is het de bedoeling dat je boven op de sleutelruimte gaat staan tijdens het rijden of is de ruimte erboven niet hoog genoeg?

Het is jammer dat dit aan de andere kant van het land is, maar het is absoluut een weekendje weg waard :)
Maken we er gewoon een mini vakantie van.

Nu nog een racer :P

Laatst bewerkt:
hmmm,. Ik zou alleen niet proberen om de baan 100% van het oppervlak te laten gebruiken, maar juist mooie bochten uit echte circuits aan elkaar te hangen.
Zo'n baan maken om het oppervlak helemaal te gebruiken is wel leuk, maar wat je dan hebt zijn een hoop 90 en 180 graden bochten, en rechte stukken. (al dan niet met versmallingen er op. )

Iig zal ik zeker eens langskomen als het staat. (heb weliswaar geen race auto oid, maar gewoon voor de lol is ja ook goed.)

en als je er nou zoiets bij maakt:

[URL="
[/URL]
dan zullen er vast ook aardig wat drifters op af komen, inclusief ikke :banana:

Laatst bewerkt door een moderator:
hmmm,. Ik zou alleen niet proberen om de baan 100% van het oppervlak te laten gebruiken, maar juist mooie bochten uit echte circuits aan elkaar te hangen.
Zo'n baan maken om het oppervlak helemaal te gebruiken is wel leuk, maar wat je dan hebt zijn een hoop 90 en 180 graden bochten, en rechte stukken. (al dan niet met versmallingen er op. )

Iig zal ik zeker eens langskomen als het staat. (heb weliswaar geen race auto oid, maar gewoon voor de lol is ja ook goed.)

Omdat de ruimte in vergelijking met een traditionele buitenbaan (waar jij waarschijnlijk op doelde) enigzins beperkt is, willen we graag iedere m2 benutten om een zo lang mogelijke baan te kunnen realiseren. Maar dat maakt het parcour ook technisch...

en als je er nou zoiets bij maakt:

rjw0xeMDHsg[/media] - ???PV??????
dan zullen er vast ook aardig wat drifters op af komen, inclusief ikke

Erg stoer filmpje:D.

Drifters zullen altijd welkom zijn. We kunnen simpel de rijtijden aanpassen, zodat iedereen aan beurt komt. Misschien organiseren we wel een vaste driftavond bij genoeg animo. Kan ik mijn driftbandjes ook weer uit het stof halen:cool:.

Halewijn

Laatst bewerkt door een moderator:
Is er eigenlijk ook rekening gehouden met ruimte om de baan voor toeschouwers? Vaak word dit bij indoor banen vergeten, dan hebben ze een baan die net in de hal past, een rijders stelling en sleutel ruimte maar geen ruimte om de baan heen om baan inzetters en toeschouwers kwijt te kunnen :P

Omdat de ruimte in vergelijking met een traditionele buitenbaan (waar jij waarschijnlijk op doelde) enigzins beperkt is, willen we graag iedere m2 benutten om een zo lang mogelijke baan te kunnen realiseren.

Dat snap ik ook wel. In Almelo hebben ze met de offroad baan deze 'fout' gemaakt. met als resultaat een baan waar je rechte stukken hebt om veel gas te geven, dan hard moet remmen, een bochtje om, en weer veel gas geven om het volgende rechte stuk door te komen.

de dingen waar een baan juist mooi vaan word is als de rechte stukken net niet helemaal recht zijn, en ver ruime en scherpe bochten hebt (en combinaties van de 2, een bocht die ruim begint, en dan halverwege wat scherper word. )

't is geen kritiek, alleen maar een suggestie. ik heb het hier in Almelo iig al een keer meegemaakt. en het zou jammer zijn als de baan niet zo'n groot succes zou worden als deze had kunnen zijn. (nu is on en off-road uiteraard niet 1:1 met elkaar te vergelijken.)
Ik zeg niet dat het zo is met onroad, misschien vinden de meesten zo'n haaks uitgelegde baan ook wel supermooi. (omdat je dat eigenlijk vrijwel alleen maar ziet.) Ik kan alleen maar zeggen wat mij persoonlijk beter zou bevallen. en dat is een circuit wat meer weg heeft van een echt circuit ipv een standaard rc circuit.
Iig heb ik liever een kortere baan met leuke stukken dan een langer.. kom je vaker door de leuke stukken heen. ;)

Is er eigenlijk ook rekening gehouden met ruimte om de baan voor toeschouwers? Vaak word dit bij indoor banen vergeten, dan hebben ze een baan die net in de hal past, een rijders stelling en sleutel ruimte maar geen ruimte om de baan heen om baan inzetters en toeschouwers kwijt te kunnen :P

Links en rechts van de rijdersstelling kunnen toeschouwer rechtstreeks op de baan kijken. Of eventueel van achter de rijderstelling. Maar er komen ook webcams zodat mensen bv vanuit de cafetaria of zelfs vanuit huis kunnen koekeloeren hoe er gereden wordt.

PS zie PM;)

Iig heb ik liever een kortere baan met leuke stukken dan een langer.. kom je vaker door de leuke stukken heen. ;)

Hahaha:D Bedankt voor je input Klamath! We gaan er zeker rekening mee houden!

Halewijn

Ziet er veel belovend uit! Ik ben benieuwd.

Wat voor baanafzetting gaan jullie gebruiken? Want "gras" lijkt me wat moeilijk binnen ;-)

En baan ontwerpen, wie gaat het doen, en zijn jullie er al mee begonnen?

Groet Robert

Dat snap ik ook wel. In Almelo hebben ze met de offroad baan deze 'fout' gemaakt. met als resultaat een baan waar je rechte stukken hebt om veel gas te geven, dan hard moet remmen, een bochtje om, en weer veel gas geven om het volgende rechte stuk door te komen.

de dingen waar een baan juist mooi vaan word is als de rechte stukken net niet helemaal recht zijn, en ver ruime en scherpe bochten hebt (en combinaties van de 2, een bocht die ruim begint, en dan halverwege wat scherper word. )

't is geen kritiek, alleen maar een suggestie. ik heb het hier in Almelo iig al een keer meegemaakt. en het zou jammer zijn als de baan niet zo'n groot succes zou worden als deze had kunnen zijn. (nu is on en off-road uiteraard niet 1:1 met elkaar te vergelijken.)
Ik zeg niet dat het zo is met onroad, misschien vinden de meesten zo'n haaks uitgelegde baan ook wel supermooi. (omdat je dat eigenlijk vrijwel alleen maar ziet.) Ik kan alleen maar zeggen wat mij persoonlijk beter zou bevallen. en dat is een circuit wat meer weg heeft van een echt circuit ipv een standaard rc circuit.

+1 :)

Back