Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zo'n ledring had ik dus........ 1/2 van de led's stuk na 5 vluchten.
Ikke gelijk kijken want dat kan inderdaad altijd goedkoperVoor wie niet zelf wil solderen; Lights : WWW.EASY-JETS.EU, Making your R/C JET purchases EASY
Daar kun je behalve verschillende maten ringen (met verschillend aantal LEDs) ook dezelfde regelaar bestellen als op de xicoy site, alleen veel goedkoper!
Ik heb dit systeem ook op mijn 90mm EDF Mirage en de LEDs zijn prima te zien, ook bij fel daglicht!
Grtz, Hans
Ikke gelijk kijken want dat kan inderdaad altijd goedkoper, ik zie ze alleen niet goedkoper...? Het is hetzelfde product als van xicoy en komt ook daar vandaan als je goed kijkt, wordt door hen verhandeld. Het is echter allemaal nét iets duurder dan xicoy, misschien het je oude prijzen in gedachten. (Voorbeeld controler 25,- tegen 29,5 bij easy-jets. Ook de 48 ring kost 30,- bij xicoy en 36,- bij ej)
Weet je zeker dat het om dezelfde ring gaat?
Die van mij heeft intussen al veel meer dan 100 vluchten achter zich en mankeert niets aan....
Ik ken nog twee mensen die eenzelfde ring in gebruik hebben en beide nog geen probleem... (overigens 1x op EDF en 1x op turbine).
Als het om dezelfde ring gaat (en van de leverancier van mijn link) heb je gewoon garantie?
Grtz, Hans
Inderdaad! :black:Hehe, leuke discussie wel of niet stuk door de warmte :lol:
Ghe ghe ghe, led boven een vlammetje houden is een wel héél bannale test......Led's waren niet door hitte kapot gegaan, dan had je ook schade aan de andere led's moeten zien maar ze waren of compleet dood of werkte nog perfect.
Hou maar eens een led boven een vlammetje terwijl hij brandt. Je ziet dat hij zwakker wordt en van kleur veranderd. Dat gebeurd ook bij een te hoge stroom. Ik had dus ook achteruitgang verwacht bij de led's die het nog deden maar die waren nog allemaal fel.
Dat kunnen we wel regelen hoor !Mn led verlichting in de tuin is ook warm white en dat lijkt niet echt op een A/B!