Weer thuis van vakantie, een dag te vroeg maar hier of daar gelukkig, kon ik de F15 met P120 maidenen.
Op het veld aangekomen, regen, regen en nog eens regen.
Nou geen regen maar net te vies gedruppel.
Maar uiteindelijk opgebouwd om tot de conclusie te komen dat er een remslang lekt en een gear up aansluiting.
Na dat verholpen te hebben motor starten.
Nou dat duurde wat langer dan gepland, vreemd, zeer vreemd, maar hij liep.
Mhhh, daar lijkt wat mis te zijn met de hopper.
Na wat gepruts blijkt er weinig mis te zijn dus hop starten maar weer.
Vergeet het maar, alles geeft aan dat het werkt maar aanslaan ho maar :roll:
LiPo gekregen voor de ECU en Voila starten maar

Dus mijn ECU akku niet helemaal vol blijkbaar, maar nu dus alles LiPo in de kist ;-)
Nou is er geen weg meer terug.
Kist getank en vliegen ermee, nou dat verschil met de P80 is goed te merken ben er helemaal mee in m`n nopjes.
Kan nu ook langer dan 5 minuten vliegen zonder bang te zijn voor brandstofgebrek (nu dan nog ;-) ).
Heb ik totaal 3 vluchten gemaakt en de kist vliegt nu veel lekkerder, zwaartepunt lijkt ook beter.
Ook met de speedsensor aan het spelen geweest, landing met "lage" neusstand verlopen goed met zo`n 100km/uur.
Langzamer tot zo`n 90km/uur voelt ook nog okee, vlak voor touch down ligt het zo op de 80km/uur.
Moet nog even wat met de instellingen doen om zelf te "horen" hoe hard ik vlieg maar da`s gewoon veel doen.
Top IAS lag nu op 283km/uur, volgens PA mag ie niet harder dan 260km/uur :roll:
Naja, blijft leuk speelgoed allemaal
Nu even de laatste kleine handelingen doen en dan op naar Pampa
