Philip Avonds F-15c Strike Eagle, BosModelAir

Even snel weer in elkaar (nu is de fout ook duidelijker te zien voor diegene die nog meezoeken ;-) ).

Netjes hoor, is nu ineens een hele andere kist dan met het vorige kleurschema.

Nou ja, die fout valt in ieder geval niet op, of je moet het weten waarschijnlijk. Heb meestal niet zo'n moeite met zoekplaatjes, maar deze laat ik maar aan de kenners over... ;)

Toch maar een poging: horen er aan de onderkant soms geen vlekken op? :lol:
 
:banana:

Yep, onderzijde zou alleen grijs moeten zijn.

Wie weet, ooit nog eens................
Maar misschien ook wel weer beter herkenbaar zo ;-) (mooie smoes he :lol: ).
 
Geloof dat de weergoden mij iets beter gezind zijn dan voor de inkomsten.

Wil proberen om `s ochtends de kist af te spuiten, kan ik zondag wat gaan inbouwen :-)
 
Laatst bewerkt:
Plaatjes zeggen soms meer
F-15-266.jpg

F-15-267.jpg

F-15-68.jpg

F-15-269.jpg

F-15-270.jpg

F-15-271.jpg
 
Laatst bewerkt:
Yep, gaat zeker wel weer een leuk bakkie worden :yes:

Zit nu zelfs aan Gerald z`n afterburners bouw te denken :roll: het moet niet gekker worden :lol:
 
Heee Berto,

Sodemieters dat word zeker incredible mooi! Keep up the good work!
Hij blijft gaaf in die kleurstelling komt helemaal goud met jouw gebakje ;)
Ja verder heb ik er geen woorden voor......................:lol:
 
Heee Edwin,

alles wel?
En met de Thundertail............

Hier gaat die lekker, ben van plan morgen wer eens wat zaken in te bouwen :D
Kijken hoe ver ik kom.................
 
Eens kijken of het allemaal nog een beetje wilt passen:
F-15-272.jpg
 
Laatst bewerkt:
NU ook de handleiding eens gevolgd en een stukje heat shield ini de binnenzijde van de pijp geplakt:
F-15-273.jpg


Had de romp ook beplakt met alu tape voor de warmte, zit er nu over te denken om daar wat BVM heat shield op te verven.
Ziet er net wat mooier uit.
 
Laatst bewerkt:
En 1 van de hoofdpoten aangepast.

links de gemodificeerde, rechts de orginele van Airworks:
F-15-275.jpg


Het aanpassen bestaat uit:
- verwijderen orginele as (die wordt weer gebruikt),
- frezen van het onderste deel,
- in het orinele gat een bout draaien,
- beide zijdes iets te lang afzagen en even goed samenpersen (of elke kant met een zware hamer bewerken ;-) ),
- gaatje boren,
- M6 draad tappen,
- orginele as er weer op,
- en bijna klaar :D

Nu de andere zijde :)
 
Laatst bewerkt:
F-15-276.jpg

F-15-277.jpg


Nu is alleen m`n neuswiel nog zo`n 1cm te lang.

Deze neuspoot ga ik aanpassen.

Ik heb nog eenzelfde neuspoot en met m`n orginele PA hoofdpoten heb ik dan zo een kompleet extra gear.

Dat gear wil ik gaan gebruiken op de hei, de landingen zijn daar soms nog iets te stevig vanwege de lengte van de baan en het vel dis zo hobbelig dat dat funest is voor de gears.

Dan wordt dit m`n "show"landingsgestel :lol:
 
Laatst bewerkt:
Back
Top