Phoenix V2 is in aantocht.
is er inmiddels. Ik heb hem gister neer geladen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Phoenix V2 is in aantocht.
En er weer afgehaald want bij het opstarten crasht hij al. Onder Windows Vista Premium SP1 i.c.m. een AMD X64/4800 en ATI 1550 staat het scherm na opstarten als een gek te knipperen en uiteindelijk resulteert dat in een mooi blauw scherm (BSOD). :evil: Versie 1.5j doet het zonder problemen uitstekend. Probleem reeds gemeld bij de brave borsten van Phoenix.is er inmiddels. Ik heb hem gister neer geladen...
Yep, versie 2.0a [Beta] zoals ze dat zelf zo mooi noemen. De calibratie van de zender en het automagisch updaten van de modellen en sceneries ging goed. De scenery op de achtergrond zag er aanmerkelijk mooier uit dan in versie 1.5j. Maar na de installatie van de updates en het herstarten van de sim was het gedaan met het mooie.Hoi,
Ik hoop dat je 2.0 Beta bedoelt. Dan wacht ik nog even met inladen.
Verder werkt hij bij mij fantastisch.
Groetjes, Erik.
De laatste versie bevat alle bug fixes en updates.Even een vraag over de update's op de Site van Phoenix
Heeft de versie 1.5j. alle bucks en update's dan in 1x geinstalleerd?
Of moet alle update's in de juiste volgorde er over elkaar heen gezet worden
Dus is er een versie die in 1 x alles installeerd.
Geen beta versie zijnde![]()
Hallo,die links naar het downloaden van de manuals doet het niet
Ook wil ik online met andere vliegen maar dan geeft hij aan dat ik een andere versie heb,maar ik het de nieuwste versie,en gekocht!
Wie weet hoe ik dat nu verder moet aanpakken?
En wie weet waar ik de handleiding wel kan vinden?
Zonder controller. Er zit wel een speciaal USB-interface bij en als je bij de juiste winkel koopt dan krijg je er naast de standaard 3,5mm JR/Graupner aansluiting ook nog een verloopje naar keuze bij.de phoenix rc simulator word die ook verkocht met een controller zoals bij realflight,of moet je hier je eigen zender bijkopen?