K
kingdutch
Guest
Ok, ik in mijn onwetendheid heb natuurlijk FMS gekocht met bijbehorende USB controller. Nu begint FMS een beetje te vervelen en heb ik hier gelezen dat het niet zo heel realistisch is en dus wil ik liever een betere sim. Nu heb ik hier gelezen dat PhoenixRC en RealFlight hele goede zijn. Ik heb de demo van beide bekeken (RealFlight kon je spelen, PhoenixRC niet) alleen ik weet niet welke ik moet kiezen.
PhoenixRC komt niet met een controller, nou is dit niet erg want ik heb de controller van FMS, maar werkt deze ook met PhoenixRC?
RealFlight komt wel met controller dus als ik mijn FMS controller niet bij PhoenixRC kan gebruiken lijkt deze keuze het meest voor de hand liggend of zou het lonen om een "normale" controller te kopen en die met de PhoenixRC adapter aan te sluiten zodat ik als ik over wil stappen naar een echte helikopter (Ik ben van plan helikopter te vliegen) ik geen nieuwe controller nodig heb.
Alvast dank voor eenieders hulp, als er vragen zijn beantwoord ik deze graag.
Is hier trouwens een voorstel topic? Want ik zou me wel even willen herintroduceren.
Kingdutch (Alexander)
PhoenixRC komt niet met een controller, nou is dit niet erg want ik heb de controller van FMS, maar werkt deze ook met PhoenixRC?
RealFlight komt wel met controller dus als ik mijn FMS controller niet bij PhoenixRC kan gebruiken lijkt deze keuze het meest voor de hand liggend of zou het lonen om een "normale" controller te kopen en die met de PhoenixRC adapter aan te sluiten zodat ik als ik over wil stappen naar een echte helikopter (Ik ben van plan helikopter te vliegen) ik geen nieuwe controller nodig heb.
Alvast dank voor eenieders hulp, als er vragen zijn beantwoord ik deze graag.
Is hier trouwens een voorstel topic? Want ik zou me wel even willen herintroduceren.
Kingdutch (Alexander)