K
kingdutch
Guest
Ik heb HeliSimRC eens gedownload ga eens kijken en ik denk dat ik RealFlight G4.5 ga kopen, lijkt me prima om de basis een beetje mee te leren voordat ik overstap op het echte werk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Even een bumpty bump omdat ik er een vraagje bij heb gekregen.
Ik zit op dit moment de demo veel te spelen, gewoon met toetsenbord en merk dan dat ik vliegtuig leuker vind dan een helikopter. Kan ik vliegtuigen ook goed leren met realflight? Ik weet dat aerofly dan beter is maar ik wil helikopter ook wel leren, ik heb iig al gezien dat er voor beide trainers in zitten hierover ben ik zeer positief![]()
Wat ik wel 'apart' vind overkomen is het typisch amerikaanse 'need for speed' gehalte om het zo maar te noemen bij Realflight.
Raak de grond even en je mist een wiel, of een stuk stabilo.
Hell, heb zelfs nog een stuk verder gevlogen met 1 vleugelhelft
Superfantastisch......ik mis alleen nog de explosies!
In real life zou ik soms wel eens willen hebben dat het zo ging.
Meestal hield je bij een ongewilde landing een vuilniszak met brandhout over![]()
Dutchy het lulligge is het gaat ook zo...
Zie dit:
[URL="- Jim Bourke One Wing Landing[/URL]
of dit:
[URL="- Rc Plane lose main wing left-still flying[/URL]
of dit:
pu-VCN32Vh4[/media] - 3D RC plane landing with only one wing.
En zo zijn er nog velen.
Geen brandhout nodig mits je maar veel traint op de sim met 1 vleugel vliegen.![]()
Hmmm........ik zie een 3D die zijn vleugel in mid air kwijt raakt, volgende vid., hmmm, een 3D die zijn vleugel in mid air kwijt raakt, volgende video, Hmmm, een 3D die zijn vleugel in mid air kwijt raakt.........
Die 3D dingen hebben eigenlijk geeneens vleugels nodig
Kom maar eens met een video van een 'normaal' vliegtuig a la Calmato die de grond raakt, zijn stabilo o.i.d. kwijt raakt en dan nog lekker doorvliegt![]()
Kan ook hoor.
Vleugel kwijt is romp in een schuine hoek hierdoor krijg je mega up op je richtingroer die dan als hoogteroer werkt.
Al is het lastigger met kleiner roer maar door de schuine hoek gaat het nog steeds.
Zelfs een piper is zo gered.
Verder is phoenix in mijn optiek beter.
Vind crashen met realflight gaver geluid geven maar eigenlijk erg onrealistisch zelfs crashen op gras klinkt als een blik dat je op beton gooit.
Das denk ik niet helemaal waar... Ik wil best geloven dat een toestel dat net niet meskant kan vliegen het met 1 vleugel minder wel kan.Nou.. als je een toestel hebt dat GEEN meskant kan vliegen.. dan kun je een actie als deze ook wel vergeten.