picco p3 .28 of een go .28

Tja jp-4 is wel n goed pijpje maar ik heb ,nou ja me maat heeft goede ervaringen met een OFNA 086 goeie pijp veel power.
Of als je echt los wil gaan wel wat aan de dure kant maar de ERCM stainless pipe van EXTREME RC MODS Na jaren lange door ontwikkeling de (beste) pijp voor P3.28.OOK is deze pijp zeker niet toegestaan op een baan of cirquit het is een 1 kamer pijp.
Ook de DYNABITE 086 loopt goed op deze motor.

Voor .28's idd de 2 zoals ik al aangaf....

De 3 maakt van de motor een zuipbak en de 4 schijnt niet echt de prestaties te leveren als ik het goed herinner.

Dat van de 3 klopt iig sowieso ;)

bedankt voor de snelle reacties.
kga is bij mijn modelbouwzaak informeren wat het mij daar gaat kosten zo'n pijpje:)
anders bestel ik hem meteen op ebay.
of weet iemand een site waar je deze goedkoop kan kopen?

mvg

hey,
heb daarnet even opzoek werk gedaan.
die bocht past naartschijnt niet op een savage (hou zou tegen de veren komen)
gewoon ander bochtje kopen?

wat bedoel je met LHS?

mvg

ok, ben wel van belgïe maar dat doet er niet veel toe.
ga hem nu even bellen.
nog iets.
die picco p3 .28 is 129.99€
en ik heb nu ook een picco p3 .28 TURBO gevonden.

voor die turbo heb ik turbo pluggen dat weet ik.
maar wat is het verschil?

mvg

En inderdaad past hij niet op een standaard savage chassis maar met een andere bocht past hij wel.
Of je moet ook gelijk even op e-bay een setje bigbores halen, dan kan je de shocks op de achterkant vast maken en kan de standaard bocht van de jp er ook op.

Verschil is dat de turbo wat beter verbrand ofzo??is in ieder geval sneller.
Zolang je maar geen bumpstart motor besteld want die kan je niet ombouwen naar trekstarter.

Martijn van RC-Central verstuurd ook naar Belgie hoor Krego..

Geef maar ff door dat je door mij bent doorgestuurd naar hem..

Dan zou ik zeggen bestellen want je heb de plugjes al dus die hoef je er niet extra bij te kopen (komt uit de doos zonder plug)
OOOOw jee dat word wheelie time!!! heb je al een wheeliebar erop?? en ook de engine protector??

@caretaker
ik ga morgen meteen bellen en zal het hun zeggen.

@nitrotrippertje
wheelybar heb ik niet..
maar ik ben ook niet vanzin om altijd wheelie's te trekken.
ik ga waarschijnlijk 47/18 setup doen endan zal het denkik al wat moeilijker worden om wheelies te trekken.

en je bedoeld de engine guard?:)

Mwah daar moet de Picco wel voldoende power voor hebben , mijn .26 deed het al uit stand met 49/18 zo uit m'n hoofd. Is al lang geleden :rolling:

Mijn savage lukt het niet hoor.
Ik rijdt met 17/47 en geen wheelies...

komt misschien door de FLM alu draagarmen, 40 series en de langere chassisplaten..

hehe,
binnen 2weken is mijn pre gestort.
kan al niet wachten tot hij is ingereden:D
nu ik er nog aan denk
het vliegwiel en koppeling.
kan ik deze van mijn force(orginele blokkie) overzetten naar die picco?
koppeling was net vervanger van men force.

mvg

Vooral de langere chassis platen i.c.m. de 40 series maken het lastiger Jim , maar onmogelijk zou het niet moeten wezen...

Vliegwiel en koppeling passen gewoon , die kan je gewoon op de Picco zetten

18/47?? dan nog trekt hij wheelies geloof me maar , als je de motor goed inrijdt dan heeft de picco meer dan genoeg trekkracht!!!
Filmpie van mn bashbuddy LI99qAd440c[/media] - new bash trick i learned (BUSS033)
En engine protector die zit toch standaard bij de ss versie? engine guard ja;)
Je rollkooi: want het zou zonde zijn voor je nieuwe koelkopje als er gelijk dikke diepe krassen op komen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Vooral de langere chassis platen i.c.m. de 40 series maken het lastiger Jim , maar onmogelijk zou het niet moeten wezen...

Vliegwiel en koppeling passen gewoon , die kan je gewoon op de Picco zetten

Ik ga komend weekend ook nog een midtankmod toepassen dus dan kan ik t wel helemaal vergeten :P:P:P
Maar ik heb power genoeg op dat ding.
een Roelof tuned Nitro bull en ik heb nog een STS .28 nib liggen... en die wil ik ook heel graag getuned hebben...

Back