picco p3 .28 of een go .28

Midtank helpt ook maar dan nog met een goede setup moet je wel wheelies kunnen trekken.
OOK ik heb mijn midtank mod gedaan en helpt wel iets maar helemaal wegkrijgen de wheelies met picco bijna onmogelijk.
Foto0482.jpg

Foto0474.jpg

thanks iedereen,

@caretaker
neen het is de orginele koppeling van hpi.
ik had anders gedacht een een jvc koppeling.

@nitrotrippertje,
ja ik heb een rollbar.
maar die komt niet over mijn motor(is gewoon een beugel)
en ik heb mijn savage ook gekocht van iemand anders.
en die heeft het koelkopje toch heel mooi weten te beschadigen.

mvg

Met de picco raden we idd een alu koppeling aan.
De JVD is idd een goede optie.

En de rollbar die jij hebt is standaard op een savage.
Er is nog een deel wat bij de X savage's werd meegeleverd die nog extra boven je koelkop zat. Deze is los te bestellen en zeker aan te raden.
HPI85239-2T.jpg

@caretaker
ik heb al gekeken naar die engine guard van de x savage.
maar ik hou het gwn met mijn orginele.
ik zal nu een hoop moeten uitgeven..
uitlaat,motor,nieuwe plugjes(heb er geen meer),ook wat liters brandstof, koppeling, en waarschijnlijk nieuwe set velgen en een upgrade naar 17mm(heb me laten wijsmaken dat de 14mm te zwak zijn voor zo"n motoren)
en sateliet diffs,spur,en clutchbell..
maar ik ga er pas alles opzetten als ik alles heb:D
blijf in de tussentijd nog rondbashen met mijn 4.1 blokje(a)

@nitrotrippetje.
ja dat lijkt een goed plan,
ga eerst is kijken of iemand al plannen heeft uitgetekend voor een rolkooi.
maar ik ga dat pas kunnen maken als het terug school is:D

mvg

Veertjes van 1.1 icm met alu schoentjes en die van jou doet het waarschijnlijk ook nog wel hoor :rolling:

Ik heb op een gegeven moment de Picco er maar weer af gehaald , wheelies uit stand gaan vervelen en op je dak liggen als je een beetje enthousiast bent met je gas ook ;)

Ik heb al zitten denken om gewoon een 14/15T clutch erop te zetten maar persoonlijk hoef ik niet perse wheelies te maken.

Als hij maar snel weg is en genoeg power heeft om mooie jumps te maken..

En dat doet hij wel..

ik vind het nu leuk om wheelies te maken (moet het nu doe door eerst mijn auto omhoog te heffen vanvoor! lol!)
maar ik weet van mezelf dat ik alles wat rap beu ben dus wil ik zo min mogelijk wheelies kunnen trekken:)
en ik heb een 3-speed dus wheelies zijn dan nog iets makkelijker te trekken denkik :/

@savage weet jij een goede koppeling?
graag niet meer als 40-50euro.

@caretaker
je mag altijd mijn clutchbell kopen voor het geval dat je geen zou hebben:p
kan nu ectra geld wel gebruiken

mvg

Een goeie is de JVD , in de truggycup rijden ze bijna niks anders meer... Moet wel goed zitten dus ;) Slijtage schijnt heeeel erg laag te wezen ten opzichte van normale alu koppelingen , zeker het overwegen waard dus en ruim binnen budget met 35,-

wow 35euro!?
heb ze alleen nogmaar zien staan voor 63.21€ en 54.79€

ben even aan het kijken op pkracing,
er bestaat ook een 20t clutchbell, wat moet dat geven?:d

mvg

is goed:)
bedankt voor jullie hulp
enja als ik nog vragen heb zal ik wel posten:D
kan eigelijk mijn orginele tuned ribbed pipe op die pico?
(das even om zeker te zijn)
mvg

Dat zou ook kunnen , maar een pijp die meer op toptoeren gericht is zal beter bij de Picco passen , trekkracht (waar de ribbed voor is) heb je al zat met zo'n Picco..

Daar weet Jaap ook alles vanaf ;)

Geen koppeling voor een beginner. Te veel opties en instelmogelijkheden waar je als beginner in kunt verzuipen en nooit het beste uit kunt halen..

Back