picco p3 .28 of een go .28

Goed plan ja om hem wat in te korten maar ik wou hem niet verklooien snap je hij moet ook nog op de truggy terug, maar als het passend te maken is (dat is het ook wel) dan moet ik er nog 2 bestelle voor mijn savage twinzilla conversie.

Conus kun je ook los kopen voor op de truggy ;)

Vond het al vreemd dat het niet zou passen ... Maar d'r zit dus gewoon een berg ruimte tussen motorlager en vliegwiel ....

Dan is het dus simpel conus afslijpen en klaar...

En welke kant van de conus moet je dan wegslijpen.
Ik heb het 1 keer gedaan maar toen ging het mis..
En weet niet meer welke kant ik had afgeslepen.. :rolling:

Hahahahahaha .. Das simpel ... De platte kant die tegen je motorlager gaat ....

Ff kijken wat er overblijft als de boel gewoon in elkaar zit , en dan zorgen dat er 1~1,5mm minimaal aan ruimte overblijft.. De rest kan je eraf slijpen ;)

ik heb nog 4orginele connussen liggen van men orginele motor.
als ik die er gewoon inprop zou het dan direct passen?

mvg

Okee ik heb net een korte collet erop gezet en nu 1mm ruimte tussen vliegwiel en motorlager.
en nog komt het niet lekker uit.
Zo rijden kan wel maar heeft niet mijn voorkeur.
Daarom was ook al de vraag gesteld of er en JVD savage koppeling kwam.
Foto0608.jpg

Foto0609.jpg

Foto0610.jpg

Maar nu heb ik ook daar wel een oplossing voor gewoon de sleufgaten van de motorplaat 1 of 2 mm uit vijlen en een ringetje onder de motorboutjes.
Foto0540.jpg

Dat ligt er maar net aan .... Tussen de verschillende merken varieert de conus nogal ....

Gewoon ff kijken zodra je de koppeling hebt ;)

En er dan voor zorgen dat er zo min mogelijk ruimte overblijft tussen motorlager en vliegwiel...

ff off-topic.
de motor zal toekomen met de carb ''verkeerd''
hij zou dus moete omgedraaid worden.
gewoon even aan draaien?

Eerst het klemboutje los , carb er met een draaiende beweging uit halen , omdraaien , weer met een draaiende beweging terug drukken en het boutje vastzetten .. nog geen min. werk ;)

Een nieuwe motor moet je de carb er toch nog opzetten?
Picco leverd de motor en carb los in de doos.
Ik weet niet of een GO ook los geleverd word maar anders zo als gezegd boutje los en carb eraf en draaien, zo gedaan.

aah,
ja kweetniet.
ik heb nognooit een nieuwe motor gekocht.
we zullen wel zien:)
foto's hebben jullie tegoed van me;)

Zoals al werd gezegd iets kortere cone proberen of anders een lange cone korter maken zodat het vliegwiel nog dichter op de motor komt.

Gebruik even ringen bij je motorbouten, dan zitten de koppen noet zo op een randje en blijft alles beter zitten.

bedankt,
ik heb in de tussentijd al een motorplaat gekocht.

mvg

normaal ging ik de motor donderdag betalen maar men stief vader gooit roet in het eten.
zal dus voor volgende week zijn :(

Back