picco p3 .28 of een go .28

go engine en motor kosten tesamen incl verzending 140.05€:D
de picco p3 incl verzendkosten was 155.23€

woensdag ga ik het bestellen..
kan niet wachten:D
mvg

Laatst bewerkt:
Dus het gaat een Picco worden? Ik denk dat je er geen onverstandige keus aan maakt. De 086 uitlaat schijnt ook wel een killer combo te zijn met de P3 .28, gaat ie lekker van janken.

iemand heeft me net verteld
dat er geen uitlaatbochten bestaan voor een savage die op een jammin jp2 past...
dus ik moet opzoek naar een andere.
heb ook vernomen dat vantage uitlaten maar die passen op een savage

heb een bochtje gevonden op de site van vantage
2v1vhh4.jpg

Laatst bewerkt:
Wie heeft je dat verteld dan :?:

Met de juiste bocht moet dat gewoon passen , de aansluiting op de JP-2 is namelijk hetzelfde als van b.v. de Vantage pijpen. Heb pas zelf een Vantage verkocht ;)

Als je die bocht neemt past er gewoon een JP-2 op de Savage....

jvd koppeling past niet op een savage heeft iemand me verteld?
had ze net gisteren betaald..
Weet iemand welke koppeling wel past op een savage?

mvg

heb even naar jvd gebeld.
echt zeer aardige man.
ik vroeg achter mijn pakketje en hij zei''oohjha! ik heb dat geld al binnen maar heb je pakketje nogniet gemaakt.''
''ik zal er iets extra bij stoppen omdat je zolang heb moete wachten''
ik zei erop moet niet,iedereen moet zijn botherham verdiene.
''achja, ik run ook nog een ander bedrijf dus het is niet gemakkelijk in mijn ééntje"
ik vroeg dan die past toch op een savage?
''ja,maar ik dacht dat je dan een stale spur nodig had, en als het niet klopt stuur je de koppeling maar terug op''

wat een aardige man! daar ga ik meer mijn inkopen doen:D

mvg

Schijnt iets te maken te hebben met te lang wezen ofzo .... Ik snap het ook niet helemaal.

Lijkt mij een kwestie van de goede conus gebruiken...

Ik heb geprobeert de JVD op de savage te krijgen en het past toch nie zo lekker als ik zou willen.
Foto0535.jpg

Foto0536.jpg

Mischien ligt het aan mij maar als op de foto loopt de spur te dicht op het clutchbell en zoals elke savage eigenaar weet zit er altijd een kleine slag in de spur,
Zodat de spur aanloopt op de clutchbell.
Ook vindt ik dat hij ook niet mooi in de midden zit maar op het randje van de clutchbell.
Ik zou zeggen probeer het en als er een betere oplossing voor is deel het dan met ons.

En hoeveel ruimte had je nog tussen motor en vliegwiel :?:

Dat is niet echt te zien op de foto , maar als ik het zo in moet schatten toch wel aardig wat...

Geen ruimte om te klooien ik heb er dus geen shims onder de collet zit strak tegen het motorlager.
Mischien een andere clutchbell met over de hele lengte tandjes dan geen probleem ik zeg ook niet dat het onmogelijk is, dus zal de savage vanavond even erbij pakken en verder proberen.

De conus er strak tegen aan oke ... Maar wat bleef er aan ruimte over tussen motorlager en vliegwiel :?:

Vaak is dat al gauw een mm of 2~3 (of meer) , breng dat terug naar 1~1,5mm en je zit ineens midden op je spur ;)

Heb al vaker een conus afgeslepen om goed uit te komen......

Back