Hou er wel rekening mee dat de Double Horse geen 4 kanaals is maar een 3 kanaals.weet ik.. maar ik denk dat ik een double horse ga nemen want dan kom ik ongeveer op de prijs van de dauphin uit met reserve onderdelen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hou er wel rekening mee dat de Double Horse geen 4 kanaals is maar een 3 kanaals.weet ik.. maar ik denk dat ik een double horse ga nemen want dan kom ik ongeveer op de prijs van de dauphin uit met reserve onderdelen
Hou er wel rekening mee dat de Double Horse geen 4 kanaals is maar een 3 kanaals.
of rechts hellen... Het enige verschil met je PicooZ atlas is dan dat deze heli ook achteruit kan vliegen.
Ohw, en de lama is al niet super buiten maar een 3 kanaals kan absoluut niet buiten. Één zuchtje wind die de heli kantelt en je crasht naar alle waarschijnlijkheid.
Ga minimaal voor een 4 kanaals co-ax voor het serieuse werk binnen. Als je naar buiten wilt een 4 kanaals FP of zelfs een 6 kanaals CP.