PicooZ Atlas

• Topicstarter Topicstarter mixit
  • Startdatum Startdatum
Hou er wel rekening mee dat de Double Horse geen 4 kanaals is maar een 3 kanaals.

Ik ben niet gek:-S
en een 3kanaals heeft alles van een 4 kanaals behalve het links hellen..

nieuwe batterijen in de picooz zender gedaan en hij werkt weer

of rechts hellen... Het enige verschil met je PicooZ atlas is dan dat deze heli ook achteruit kan vliegen.

Ohw, en de lama is al niet super buiten maar een 3 kanaals kan absoluut niet buiten. Één zuchtje wind die de heli kantelt en je crasht naar alle waarschijnlijkheid.

Ga minimaal voor een 4 kanaals co-ax voor het serieuse werk binnen. Als je naar buiten wilt een 4 kanaals FP of zelfs een 6 kanaals CP.

of rechts hellen... Het enige verschil met je PicooZ atlas is dan dat deze heli ook achteruit kan vliegen.

Ohw, en de lama is al niet super buiten maar een 3 kanaals kan absoluut niet buiten. Één zuchtje wind die de heli kantelt en je crasht naar alle waarschijnlijkheid.

Ga minimaal voor een 4 kanaals co-ax voor het serieuse werk binnen. Als je naar buiten wilt een 4 kanaals FP of zelfs een 6 kanaals CP.

nee een cp doe ik voorlopig niet.. 1 keer een verkeerde beweging en ik heb voor 100 euro een crash±P
naja ik ga nu naar nederland voor een operatie, mischien zie ik daar een mooie helicopter

Ik heb nu de Atlas een paar dagen.
Een heel leuk ding om mee te spelen. Ik was al na 1 dag verslaafd aan helicopters en heb meteen een Esky King2 besteld. Is weer eens wat anders dan de brandstof-vliegtuigen. Heb wel al een aanal uren sim-ervaring dus dat moet met alle voorzichtigheid wel goed gaan komen.

Mijn atlas doet de actuator erg raar van.
Als ik geen knoppen indruk staat ie stil aan de andere kant van de rotor.
Zodra ik hem indruk gaat ie trillen, maar komt niet verder dan halverwege en raakt de rotor niet eens aan.

Dus zitten de actuator draden verkeerd om, of zit er ergens een verbindinkje niet goed?

Ik krijg al een vervangende toegestuurd, maar nu heb ik deze ook nog en die wil k wel repareren

heb je hem als uit elkaar gehaald dan dat je weet dat eht de actuator is? post eens een foto !

nee, maar de actuator zit gewoon in zicht, en je ziet het armpje niet tegen de 'swashplate' van de rotor komen, hij trilt gewoon tussen de nul en de 50% positie in.
mijn ervaring met uit elkaar halen is dat alles kapot gaat.
zo heb ik mijn vorige atlas total loss gemaakt.
die dunne draden lopen door de naad heen tussen de 2 helften van canopy.

Back