Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Maar nu eerst naar de 20 weken echo.....eens kijken of het een jongen is dan weten we dat we straks een hobbyruimte moeten delen....nou ja over 12 jaar dan
Hey gefeliciteerd! Spannend man, ben zelf ook net een jaartje vader!
Gisteren mn dochter ook even vast voorbereid, meegeweest naar t veld
Geniet er van!
Gefeliciteerd Edwin, en natuurlijk ook je vrouwtje. Je hebt alles weer goed op de rails, fijn om te horen. Wel makkelijk als je al weet wat het word, stel je voor dat je met een roze toestel aan het kraambed zou staan.
Dit word trouwens een gave kist, ik ga het volgen.
Flaps analoog kan helpen tegen flutter / slijtage. Een analoge servo reageert wat traag en sloom op de trillingen en een digitale werkt meteen met vol vermogen tegen. Vaak heb je bij flaps een grote uitslag en veel kracht van het roer op de servo.
Heb ik mezelf via via goedkoop een axi 5330/f3a op de kop weten te tikken, was ik daar vanmorgen toch verbaast dat ik blij ben met een electro motor
Begrijp je toch niet :snipersmile:
Nou ja iig beter dan zo'n hobbyking ding van 50 dollar
Ik vraag me af op welke manieren jullie de motor netjes (Lees exact) op zijn plaats kunnen positioneren.
Er is geen referentie of tekening waar ik vanuit kan gaan......
Ik heb dus alleen een motorkap met een gat en daarachter op 163 mm het motorschot waar de tor op vastkomt op afstandbussen van 88 mm.
Op het hoogte-roer wil ik 2 servo's gaan gebruiken het probleem is dan dat de een omhoog gaat en de ander naar beneden, hoe doen jullie dit zonder een extra kanaal te pakken
Bijde servo's hetzefde plaatsen L-R, en verbinden met Y kabel.
Stuurstangetje's wat schuin plaatsen zodat roerhorentjes gelijk staan op bijde hoogteroeren.
Of een Emcotec V kabel nemen. Die kan je programmeren zodat de 2e servo andersom draait. Ja kan de middenstanden en eind uitslagen ook instellen zodat je roeren exact gelijk lopen. Zeker een aanrader als 2 kanalen op je ontvanger geen optie is.
EDIT : Of je neemt 2 programmeerbare servo's en stelt de draairichting op 1 anders in.....