Prachtig, dankje! Die tweede keer zet ie 'm mooi neer zeg. Leuk dat je hem even deelt, zeer welkom!
Motiveren, dat is niet nodig

.. ik besteed elke dag minimaal een uur tot enkele uren aan de tekening. De puzzel begint langzaam in elkaar te vallen, sommige lijnen vergen veel uitzoekwerk. De outlines vorderen gestaag, kan niet wachten tot ik met de constructie kan beginnen!!
Dit soort filmpjes maken wel dat ik nog meer uitkijk naar de bouw en het vliegen, wat wil ìk graag een Turbo-Porter

.
Ik zit ook nog wel met de belettering van de c/n 769: ik heb echt hele toffe close-ups, maar nog kan ik vrijwel nergens lezen wat er staat.. ik heb enkele details mooi in beeld, maar de meeste teksten met instructies bij deurklinken, luikjes e.d. kan ik niet lezen. Iemand enig idee hoe je aan zoiets komt?
Wat voorbeelden van detailniveau van de tekening op dit moment, als eerste de linkerzijde van de romp met de brandblussersticker (rood met witte rand) en het opstapje onder de openslaande zijdeuren:
En de rechterzijde van de romp met links de registratie (zie boven), daarnaast de deur voor de bergruimte (van stoelen?) en op het paneel daarvoor het rode kruisje op een wit rondje met zwarte omlijning: