Pilot-RC 40% YAK met DLE222

Die muziek is geloof ik meer een test om te kijken of er mooi op gevlogen kan worden. Hoeft niet lekker te klinken ;) Ik ben ook geen grote fan van klassiek, maar mijne zit er vol van http://www.flyinggiants.com/gallery/data/504/Freestyle_09.wmv

Roald, er is nog een hele hoop werk voor dat een wedstrijdwinnende Freestyle/aeromusical word. :) Het vliegwerk is iig al wel goed.
Wens hem succes ermee.

Die muziek keuze is niet van mij maar van hemzelf. Aangezien die keuze toch een beetje persoonlijk is ga ik mij daar niet mee bemoeien....Smaken verschillen, nietwaar.

Inderdaad is er nog heel veel werk te doen. Dit is pas het tweede weekend met deze YAK en nu is het alleen maar een beetje proberen wat wel en niet kan. Door de grootte vliegt het allemaal veel langzamer en is dus de timing ook anders.

Voorheen vloog hij met een 100cc Extra die een aantal dingen toch wel wat giftiger deed.

Het programma wordt sowieso iets nieuws hier. De meeste vliegers hebben een ongelooflijk hoog "stick-bang" gehalte met erg spectaculaire moves, maar geen elegantie of precisie. Het plan is nu om de de sterke punten van deze kist juist te gebruiken en juist voor elegantie en precisie te gaan. Beter een simpeler figuur perfect uitgevoerd dan alleen maar veel spectakel.

We zullen het wel zien.

Roald

Door de grootte vliegt het allemaal veel langzamer en is dus de timing ook anders.

Voorheen vloog hij met een 100cc Extra die een aantal dingen toch wel wat giftiger deed.

Klopt, het verschil is erg groot in vergelijking met een gemiddelde 3 meter kist, het gaat allemaal wat slomer, daarentegen wel veel stabieler, dus uiteindelijk vind ik het geen bezwaar:D

inderdaad geen bezwaar. In tegendeel, nu wordt je juist gedwongen om meer die mogelijkheden te gebruiken.

Ze zeggen wel eens: "big is better" en in dit geval gaat dat dus echt op

Back